"Sete Coca-Cola de viaţă" este noua campanie globală de comunicare a băuturii răcoritoare "Coca-Cola". Această campanie de comunicare îndeamnă consumatorul să fie optimist, să privească jumătatea plină a paharului şi partea frumoasă a vieţii.
Natalia Preduţ, senior brand manager pentru Coca-Cola şi Coca-Cola Light pentru România, Bulgaria şi Moldova, a declarat: "Este foarte natural ca fiecare dintre noi să-şi dorească să fie fericit. Totodată, ştim că fericirea depinde într-o mare măsură de noi înşine, de modul în care alegem să vedem, să înţelegem şi să ne trăim viaţa zi de zi". "Sete Coca-Cola de viaţă" este o campanie de comunicare integrată ce cuprinde o nouă grafică veselă şi plină de culoare şi o campanie publicitară amplă. Aceasta include spot-ul TV "Fabrica de fericire" care dezvoltă conceptul "hapiness in a bottle - fericirea într-o sticlă", dezvăluind consumatorilor lumea fantastică, plină de optimism şi bucurie, cu personaje simpatice, din interiorul unui automat de sticle de Coca-Cola şi materiale de comunicare inovative precum panotaj exterior (proiecte speciale în marile oraşe), print, cinema şi materiale la punctele de vânzare. Campania a fost lansată la noi în ţară şi printr-o serie de evenimente la malul mării.
"Sete Coca-Cola de viaţă" continuă campania dezvoltată de Coca-Cola împreună cu McCann România, "Găseşte ceva în care crezi", bazată pe realităţi locale, pe nevoia tinerilor de a crede în ei înşişi şi în visurile lor.
Noua campanie Coca-Cola a fost dezvoltată la nivel global de către agenţia Wieden&Kennedy. Execuţiile iniţiale au fost dezvoltate de către birourile agenţiei din Amsterdam şi Port-land - Oregon şi sunt completate cu execuţii creative ale agenţiilor de publicitate din pieţele în care Compania Coca-Cola este prezentă.
În acest an, ca şi în anii trecuţi vânzările băuturilor răcoritoare carbonate din portofoliul Companiei Coca-Cola au avut un trend ascendent, Coca-Cola fiind motorul cheie ce susţine această creştere.
În ţara noastră, conform studiilor lunare efectuate de compania Synovate, cea mai mare parte a românilor (70%) care consumă băuturi răcoritoare beau Coca-Cola.
De asemenea, conform unui studiu Synovate, brandul Coca-Cola are cea mai mare notorietate printre români, fiind singurul brand din categoria sa în primele zece branduri de impact din ţara noastră.