"Coca-Cola" lansează o nouă campanie globală de comunicare

Crina Manole
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 26 iulie 2006

"Sete Coca-Cola de viaţă" este noua campanie globală de comunicare a băuturii răcoritoare "Coca-Cola". Această campanie de comunicare îndeamnă consumatorul să fie optimist, să privească jumătatea plină a paharului şi partea frumoasă a vieţii.

Natalia Preduţ, senior brand manager pentru Coca-Cola şi Coca-Cola Light pentru România, Bulgaria şi Moldova, a declarat: "Este foarte natural ca fiecare dintre noi să-şi dorească să fie fericit. Totodată, ştim că fericirea depinde într-o mare măsură de noi înşine, de modul în care alegem să vedem, să înţelegem şi să ne trăim viaţa zi de zi". "Sete Coca-Cola de viaţă" este o campanie de comunicare integrată ce cuprinde o nouă grafică veselă şi plină de culoare şi o campanie publicitară amplă. Aceasta include spot-ul TV "Fabrica de fericire" care dezvoltă conceptul "hapiness in a bottle - fericirea într-o sticlă", dezvăluind consumatorilor lumea fantastică, plină de optimism şi bucurie, cu personaje simpatice, din interiorul unui automat de sticle de Coca-Cola şi materiale de comunicare inovative precum panotaj exterior (proiecte speciale în marile oraşe), print, cinema şi materiale la punctele de vânzare. Campania a fost lansată la noi în ţară şi printr-o serie de evenimente la malul mării.

"Sete Coca-Cola de viaţă" continuă campania dezvoltată de Coca-Cola împreună cu McCann România, "Găseşte ceva în care crezi", bazată pe realităţi locale, pe nevoia tinerilor de a crede în ei înşişi şi în visurile lor.

Noua campanie Coca-Cola a fost dezvoltată la nivel global de către agenţia Wieden&Kennedy. Execuţiile iniţiale au fost dezvoltate de către birourile agenţiei din Amsterdam şi Port-land - Oregon şi sunt completate cu execuţii creative ale agenţiilor de publicitate din pieţele în care Compania Coca-Cola este prezentă.

În acest an, ca şi în anii trecuţi vânzările băuturilor răcoritoare carbonate din portofoliul Companiei Coca-Cola au avut un trend ascendent, Coca-Cola fiind motorul cheie ce susţine această creştere.

În ţara noastră, conform studiilor lunare efectuate de compania Synovate, cea mai mare parte a românilor (70%) care consumă băuturi răcoritoare beau Coca-Cola.

De asemenea, conform unui studiu Synovate, brandul Coca-Cola are cea mai mare notorietate printre români, fiind singurul brand din categoria sa în primele zece branduri de impact din ţara noastră.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
chocoland.ro
arsc.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8284
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2980
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8939
Gram de aur (XAU)Gram de aur419.8038

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb