Compania de marketing direct "Hit Mail" şi-a extins activitatea şi în Bulgaria, prin deschiderea, în această toamnă, a unei filiale la Sofia. Hit Mail va oferi, şi în Bulgaria, aceleaşi tip de servicii ca şi în România: marketing direct, la nivel de strategie şi implementare, gestionare de baze de date, comunicare multi-canal cu consumatorii: direct mail, call center, SMS marketing, e-mail permission marketing, organizare de promoţii de consumatori. Hit Mail Bulgaria va fi condusă de Corina Comănescu, care a ocupat anterior poziţia de Account Director în cadrul Hit Mail România. Biroul de la Sofia a devenit operaţional începînd cu luna septembrie a acestui an.
Compania Hit Mail a fost înfiinţată în 1997 şi a oferit la început servicii de creare de baze de date, suport logistic pentru promoţii şi direct mail. Pe parcurs, oferta de servicii a fost completată cu telemarketing, strategie şi creaţie de marketing direct şi drop mailing. Printre clienţii Hit Mail se numără British American Tobacco, Mobexpert, Brau Union, McDonald's, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Rompetrol, Kraft Foods, Avon, Bosch, Masterfoods, Regatta.