Actualizare 11:27 În România, CME şi-a sporit cu 10% veniturile nete
Central European Media Enterprises a obţinut, anul trecut, în ţara noastră, venituri nete de 178,614 milioane dolari, în avans cu aproximativ 10,05% de la nivelul raportat pentru 2013 (162,305 milioane dolari). Astfel, încasările nete din România au constituit, în 2014, 26,23% din totalul indicatorului, la nivel de grup, în creştere de la procentajul de 25,63% aferent anului anterior.
În acelaşi interval de referinţă, OIBDA pentru România s-a majorat de 15,18 ori, de la 2,454 la 37,259 milioane dolari.
Totuşi, ţara noastră este pe locul al doilea la nivelul grupului, piaţa fruntaşă fiind, în 2014, Cehia, atât în materie de venituri nete (202,779 milioane dolari), cât şi în ceea ce priveşte nivelul OIBDA (61,964 milioane dolari).
---
Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, şi-a diminuat pierderile nete, anul trecut, cu 17,63%, până la 231,896 milioane dolari, de la 281,533 milioane dolari în 2013, potrivit rezultatelor financiare consolidate trimise astăzi redacţiei.
Din aceste valori, pierderile nete atribuibile CME au fost de 227,428 milioane dolari în 2014, respectiv de 277,651 milioane dolari în 2013.
Grupul a înregistrat, în 2014, un venit operaţional de 38,28 milioane dolari, faţă de o pierde operaţională de 180,017 milioane dolari în anul precedent. Totodată, compania a reuşit să îşi sporească veniturile nete cu 7,52%, de la 633,134 la 680,793 milioane dolari.
OIBDA (venitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare) a trecut pe plus anul trecut, până la 95,446 milioane dolari, de la o pierdere de 48,405 milioane dolari la finele lui 2013.