Industria bancară are un obiectiv în egală măsură pragmatic dar şi cu implicaţii social-economice, ceea ce înseamnă creşterea afacerilor companiilor clienţilor băncilor, a afirmat Felix Daniliuc, Directorul executiv al Departamentului IMM, din cadrul BRD Groupe Societe Generale.
Domnia sa a afirmat: "Încercăm printr-un program mai amplu de interacţiune cu clienţii noştri din zona IMM să le aducem în atenţie discrepanţa între ceea ce fac şi ceea ce ar trebui să facă. Suntem într-un punct, apropo şi de schimbările climatice, în care trebuie să acceptăm că trebuie să facem lucrurile într-o anumită direcţie. Şi trebuie să ajutăm clienţii să conştientizeze această discrepanţă între ceea ce fac şi ceea ce trebuie să facă. Am înfiinţat un program care se numeşte DISTRICT BRD pentru IMM, cu nişte indicatori cheie de performanţă foarte clari, cu mesaje bazate pe o abordare de tip bancă-partener, ceea ce înseamnă că trebuie să reprezinţi o bancă care oferă mai mult decât servicii şi produse bancare. Trebuie să te poziţionezi ca partener care într-adevăr contribui la creşterea companiilor. În esenţă, tot ce facem noi în industria bancară are un obiectiv în egală măsură pragmatic dar şi cu implicaţii social-economice, respectiv de a creşte afacerile companiilor clienţilor noştri. Aceasta este misiunea noastră. Or, acest lucru implică foarte multă responsabilitate, pentru că finanţarea, dacă nu ştii cum să o acorzi, din vitamină pentru creşterea afacerii devine o otravă".
Felix Daniliuc a adăugat: "La BRD încercăm să facem IMM-urile să înţeleagă tendinţele, să conştientizeze provocările pe care le au. Noi vedem lucrurile dintr-o perspectivă macro. Dar la nivelul unui IMM, lucrurile se reduc la ceea ce înseamnă luna viitoare. Multe IMM-uri sunt afaceri de familie, care trebuie să supravieţuiască sau să asigure un anumit nivel de trai şi nivel salarial pentru cei care conduc şi lucrează în firma respectivă. În plus, fac parte dintr-un ecosistem cu furnizori, clienţi, care de asemenea multiplică practic acest exerciţiu. Şi nu au timp să înţeleagă ceea ce se întâmplă în jurul lor. Noi în cadrul băncii vorbim despre finanţări albastre, de sustenabilitate, de Acordul de la Paris. Trebuie să facem IMM-urile să conştientizeze aceste lucruri. Suntem angajaţi şi implicaţi în a duce sistemul bancar de la rolul de finanţator la nivelul următor, care înseamnă perspectivă pentru clienţi. Este etapa următoare, care înseamnă o afacere mai solidă, mai sănătoasă şi prin care într-adevăr să putem prelua toate programele gândite de guvernanţi şi să le transpunem la firul ierbii".
Conform reprezentantului băncii, prin programul DISTRICT BRD pentru IMM, instituţia nu doar întreabă clienţii de nevoile pe care le au ci le prezintă soluţiile care i-ar putea ajuta. "Business-ul înseamnă mai mult decât aspectele comerciale. Vorbim de teme actuale, de resurse umane, de viziuni strategice (...). Încercăm să facem o strategie care să fie şi implementabilă. Cum se aplică strategia şi cum se finalizează, care sunt indicatorii de performanţă cheie, etc. Toate aceste lucruri le adresăm prin acest program de dezvoltare antreprenorială, DISTRICT BRD pentru IMM", a punctat Felix Daniliuc.
Potrivit reprezentantului BRD, programul a fost început în februarie şi este apreciat de companii. "Ne dăm seama de nevoia de a face cât mai mult în această direcţie. Dacă ne referim numai la firmele cu capitaluri negative, dacă schimbăm mentalitatea cu numai 5%, cu 3% acolo, impactul în economie este cu totul altul".
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2024, 13:24)
Are are....
Mai scoate si GOVul restrictia la "Executari" ca sa putem cobora si noi inflatia?!
s c c r e t