Compania germană "Continental" AG, al doilea producător european de componente auto, anunţă că profitabilitatea sa a sporit în 2012, pe fondul cererii din America de Nord şi Asia.
Societatea a informat că vânzările sale au crescut cu peste 7% anul trecut, la aproape 32,7 miliarde euro (43,8 miliarde dolari). Cifra depăşeşte ţinta stabilită de companie, respectiv 32,5 miliarde euro.
"Continental" îşi va anunţa cifrele privind profitul său din 2012 la data de 7 martie.
"Este posibil ca, în 2013, să nu putem să ne menţinem ritmul din anul de succes 2012", a declarat directorul executiv al companiei, Elmar Degenhart.
Pentru anul curent, "Continental" şi-a stabilit o ţintă de creştere a vânzărilor de 5%, la peste 34 de miliarde euro.
Conducerea societăţii aşteaptă ca producţia globală de autoturisme cu o greutate de până la şase tone să crească la 82 de milioane de unităţi în 2013, de la aproape 80 de milioane de unităţi anul trecut.