Cosmote România a înregistrat, în primul trimestru al anului, o creştere a traficului generat de segmentul corporate de 54%, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul trecut, a anunţat, miercuri, operatorul de telefonie mobilă.
De asemenea, Cosmote a anunţat că media minutelor de utilizare pentru segmentul corporate a crescut şi ea cu 67% pentru primul trimestru din 2009, faţă de cea de anul trecut.
"Segmentul corporate constituie una dintre priorităţile companiei în anul 2009, după ce anul trecut s-a implementat o strategie concentrată în ceea ce priveşte produsele, serviciile şi forţa de vânzări. Anul trecut, Cosmote a reorganizat şi extins activităţile de vânzări directe pentru a răspunde mai bine nevoilor companiilor mici şi mijlocii pe de-o parte, dar şi marilor conturi. Colaborarea cu Romtelecom a contribuit de asemenea la extinderea acestei categorii de clienţi", a declarat directorul de vânzari şi relaţii cu clienţii al companiei, Nickolaos Choumis.
Cosmote România a raportat pentru primul trimestru al acestui an un profit înainte de deprecieri şi amortizări (EBITDA) de circa 13 milioane de euro şi o creştere a numărului de clienţi cu 44%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Numărul utilizatorilor Cosmote a crescut cu 44,1% comparativ cu primul trimestru al anului 2008, în prezent ajungând la peste 6,1 milioane, ce corespunde unei cote de piaţă de 23%. De asemenea, ponderea abonaţilor a ajuns la 20% din totalul clienţilor, înregistrând un avans de 62% comparativ cu primul trimestru al anului 2008.
Operatorul de telefonie mobilă Cosmote România face parte din grupul elen de telecom OTE şi activează pe piaţa din România din anul 2005.
De asemenea, OTE a anunţat o creştere a profitului net cu 89% în primul trimestru până la 267 milioane euro. Compania elenă a anunţat că vânzările au scăzut în primul trimestru cu 5,4%, la 1,45 miliarde euro, în contextul în care intensificarea competiţiei din sectorul telefoniei mobile şi al telefoniei fixe a afectat veniturile.