Credit Europe Bank anunţă lansarea unui nou serviciu care va simplifica şi mai mult relaţia dintre bancă şi clienţii săi persoane fizice, se arată într-un comunicat al Credit Europe Bank, remis redacţiei. Începând de astăzi, aceştia îşi pot actualiza datele personale în siguranţă, complet electronic, prin platforma online a băncii, de oriunde, fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze în sucursale. Noul serviciu este accesibil atât de pe calculator, cât şi de pe dispozitive mobile şi poate fi accesat pe website-ul Credit Europe Bank. Procesul de actualizare a datelor se realizează simplu şi uşor, în mai puţin de 10 minute, informează sursa.
Potrivit comunicatului, "Suntem dedicaţi îmbunătăţirii experienţei clienţilor noştri şi adaptării serviciilor noastre la cerinţele din ce în ce mai dinamice ale industriei şi ale utilizatorilor, iar actualizarea datelor online este un pas important în acest sens. Suntem convinşi că această opţiune va aduce un plus de eficienţă şi confort în relaţia cu clienţii noştri, fiind eliminat un drum în plus", a declarat Yakup Cil, Chief Executive Officer Credit Europe Bank România.
Pentru a-şi putea actualiza datele online, clienţilor Credit Europe Bank le este necesar doar actul de identitate şi accesul la o cameră web sau la cea a telefonului şi un număr de telefon mobil emis în România. Aceasta este o procedură legală care trebuie realizată periodic şi poate fi iniţiată atât de către bancă, cât şi de clienţi, care vor fi atenţionaţi din timp cu privire la necesitatea actualizării datelor, se mai arată în comunicat.