Credit Europe Bank continuă integrarea soluţiilor bancare digitale prin introducerea funcţionalităţii contactless pentru toate bancomatele sale.
Cu ajutorul acesteia, clienţii Credit Europe Bank pot efectua tranzacţii la bancomate cu o simplă atingere a cardului, telefonului, ceasului sau altui dispozitiv smart dotat cu tehnologie NFC, indiferent de banca emitentă a cardului. Această opţiune este ideală pentru plăţile rapide şi retragerile de numerar, constituind, totodată, o modalitate rapidă şi convenabilă prin care clienţii îşi pot efectua operaţiunile bancare.
Credit Europe Bank oferă o experienţă bancară modernă şi simplificată prin intermediul bancomatelor sale. Pe lângă retragerea de numerar şi interogarea soldului, care pot fi realizate facil cu ajutorul telefonului sau smartwatch-ului (cu cardul înrolat în Apple Pay, Google Pay etc.), clienţii băncii se bucură de o gamă extinsă de opţiuni disponibile doar prin apropierea cardului fizic de cititorul contactless: depunerea de numerar, solicitarea unui extras de cont, în care sunt afişate ultimele 10 tranzacţii ale cardului, plata ratelor pentru cardul de credit şi transferuri către un alt cont.
"Suntem încântaţi de implementarea funcţiei contactless pentru bancomatele noastre, oferindu-le, astfel, clienţilor noştri o modalitate mai rapidă şi mai convenabilă, totodată sigură, de a efectua tranzacţii bancare", a declarat Antar Turgay, Chief Retail Banking Officer al Credit Europe Bank România. "Această noutate din portofoliul Credit Europe Bank vine ca o completare a digitalizării serviciilor băncii, prin care dorim să îmbunătăţim experienţa bancară a clienţilor noştri."
Tranzacţiile contactless la bancomate oferă numeroase avantaje de securitate, ceea ce face din acestea o opţiune convenabilă şi mai sigură pentru clienţi, având ca prim beneficiu reducerea contactului fizic şi eliminând, astfel, riscul dispozitivelor de copiere a datelor.