Societatea Automobile Bavaria şi-a propus o creştere de 67% a vînzărilor de automobile BMW pe piaţa românească în 2004, faţă de anul precedent, urmînd să ajungă la 710 maşini comercializate comparativ cu 424 în anul 2003, cînd au fost înregistrate cele mai bune rezultate din istoria firmei. Potrivit directorului general al importatorului Automobile Bavaria, Michael Schmidt, compania intenţionează să comercializeze de asemenea în acest an 98 de automobile marca Mini şi 50 de motociclete. În 2003 au fost vîndute pe piaţa româneas-că 55 de automobile Mini şi 29 de motociclete.
Pentru a atinge aceste obiective ambiţioase, importatorul mizează şi pe noile produse pe care le va lansa în acest an. Automobile Bavaria a lansat noul BMW X3, un automobil din segmentul SAV (Sports Activity Vehicle), iar pînă la sfîrşitul anului a programat alte patru lansări - BMW X5 facelift, seria 6 Cabrio, seria 1 şi Mini cabrio.
Anul trecut, Automobile Bavaria a înregistrat o creştere a vînzărilor de piese de schimb şi accesorii cu 48% şi a deschis noi centre de vînzări la Tîrgu Mureş şi Iaşi. De asemenea, compania a semnat parteneriatul cu Gheorghe Hagi, a organizat prima ediţie naţională a BMW International Golf Cup, a lansat în premieră europeană noul BMW seria 5 şi a lansat în premieră est-europeană Roll Royce Phantom. În 2004 compania va inaugura noul sediu BMW din Băneasa şi îşi va extinde reţeaua de dealeri în Timişoara, Craiova, Satu Mare (sau Baia Mare), Bacău, Oradea.