"Danone România" a iniţiat în această primăvară programul "Danone pentru artă", care are ca principal obiectiv promovarea tinerilor artişti din România, anunţă un comunicat al companiei.
"Danone pentru artă" a început cu un concurs de pictură desfăşurat în cadrul Liceului de Arte Plastice "Nicolae Tonitza" din Bucureşti. Elevii care au dorit să participe la concurs, au avut la dispoziţie 10 zile pentru realizarea unor lucrări cu tema "Impresie de Primăvară".
Doamna profesor Liudmila Ionescu, director adjunct al liceului s-a arătat încântată de parteneriatul cu "Danone România", de oportunitatea oferită pentru a pune în valoare creativitatea deosebită a copiilor din acest liceu. Domnia sa a declarat: "Nicolae Tonitza este cel mai mare liceu de arte plastice din ţară, cu peste 800 de elevi şi performanţe deosebite obţinute la concursuri naţionale şi internaţionale. La concurs au participat elevi cu vârstele cuprinse între 11 si 19 ani, iar tema aleasă
Juriul, alcătuit din reprezentanţi Danone, a ales cele patru lucrări câştigătoare, care au fost tipărite apoi ca felicitări ale companiei pentru Sărbătorile Pascale.
"A fost o alegere dificilă. Dintre zecile de lucrări realizate în concurs, cele mai multe sunt cu adevărat frumoase, pline de culoare, prospeţime şi executate în tehnici sofisticate. Suntem foarte impresionaţi de talentul şi măiestria tinerilor artişti şi îi felicităm din toată inima, pe câştigători şi pe toţi participanţii", a declarat Andreea Mureşan, Manager Relaţii Publice şi Comunicare la Danone România.
La finalul concursului, Liceul de Arte Plastice "Nicolae Tonitza" a găzduit o expoziţie cu lucrările participante şi o festivitate de premiere pentru câştigători. Aceştia au fost premiaţi cu materiale pentru pictură.
Câştigătorii acestui concurs sunt: Anca Istudor din clasa a XI a E, Ana Maria Ştefan din clasa a X a A, Ruxandra Umbreş din a XI a E şi Roxana Vlas din clasa a XI a E.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate. Grupul DANONE a înregistrat în 2008 vânzări de peste 15,22 miliarde EURO. Anul acesta, marca Danone împlineşte 90 de ani de existenţă.
DANONE România a înregistrat în anul 2008 o cifră de afaceri cu 18% mai mult faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt.