Compania Naţională Poşta Română a marcat prima Zi Naţională a Lecturii prin campania "Curierii culturii - citeşte şi dă mai departe!". În parteneriat cu Editura Litera, salariaţii Poştei Române au distribuit 500 de cărţi, pentru a încuraja lectura în rândul clienţilor, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, clienţii din Bucureşti şi Ilfov care au avut de primit, astăzi, colete comandate cu livrare prin Poşta Română, au avut parte de o surpriză. Agenţii curieri ai Prioripost, divizia de curierat a Poştei Române, le-au oferit cadou, odată cu pachetul aşteptat, şi câte o carte din portofoliul Editurii Litera. Cartea a conţinut materiale şi mesaje de conştientizare, susţinere şi promovare a Zilei Naţionale a Lecturii.
"Această campanie este un proiect de implicare socială care are ca obiective sporirea gradului de conştientizare în societatea românească, a importanţei şi rolului lecturii, în special pe suport fizic de carte tipărită. Partenerii noştri de la Editura Litera ne-au pus la dispoziţie volumele, iar noi le-am livrat direct la uşa cititorilor. Şi ce ocazie poate fi mai bună să încurajezi cititul în rândul clienţilor tăi, decât Ziua Naţională a Lecturii?", a spus Valentin Ştefan, Directorul General al Poştei Române.
Campania a fost posibilă datorită parteneriatului încheiat cu Editura Litera, una dintre editurile de tradiţie pe piaţa de profil, care a donat peste 500 de volume pentru clienţii Poştei Române.
"Ca aceste volume să ajungă la cât mai mulţi cititori, îndemnul nostru este dă o carte mai departe! După ce o citeşti, dă-o mai departe unui prieten, coleg sau chiar unui necunoscut pe stradă" , îndeamnă reprezentanţii Poştei Române.