"Commerzbank" AG, a doua bancă majoră din Germania, a trecut pe pierderi în trimestrul al doilea din anul curent, din cauza costurilor de aproape 807 milioane de euro generate de disponibilizări.
Pierderea a fost de 637 de milioane de euro, după un profit de 215 milioane de euro obţinut în trimestrul al doilea din 2016. Analiştii aşteptau pierderi de 547 milioane de euro.
Banca anticipează că va reveni pe profit în anul financiar 2017.
"Ne-am constituit provizioane pentru reducerea personalului şi am realizat progrese în implementarea strategiei noastre", a declarat directorul executiv al băncii, Martin Zielke.
Veniturile din vânzările băncii au scăzut cu 7,7% în perioada de raportare, la 2,07 miliarde de euro.
Potrivit "Commerzbank", costurile generate de disponibilizări au fost mai mici decât suma anticipată de bancă iniţial: 1,1 miliarde de euro.
"Commerzbank" a raportat un plus de 385.000 de clienţi retail pentru prima jumătate a acestui an.