România devine, în urma unor schimbări organizaţionale, lider strategic în cadrul British American Tobacco (BAT) pentru opt ţări din sudul şi sud-estul Europei şi pentru Kosovo. În urma deciziei, operaţiunile BAT din Bulgaria, Serbia, Albania, Macedonia, Kosovo, Bosnia-Herţegovina, Muntenegru, Slovenia şi Croaţia vor fi coordonate din România.
Richard Widmann, noul director regional al British American Tobacco, va gestiona din Bucureşti toate operaţiunile ariei nou create. Cu o experienţă de 15 ani în cadrul companiei, Richard are o imagine de ansamblu asupra operaţiunilor BAT, trecând de la poziţia de Director Comercial în Malaezia şi în Americi la cea de Director de Marketing în Africa de Sud, iar în ultimii 4 ani îndeplinind rolul de Director General al regiunii Europa Centrală şi de Est a British American Tobacco.
"România este o ţară importantă pentru British American Tobacco şi de aceea, în ultimii 20 de ani, am investit constant aici, în fabrica de la Ploieşti, în angajaţii noştri şi pentru dezvoltarea întregii afaceri. Faptul că România a fost aleasă ca lider regional demonstrează atât potenţialul său de creştere cât şi angajamentul nostru ferm faţă de viitor", a declarat Richard Widmann.
Începând cu 1 ianuarie 2018, Directorul General al British American Tobacco România, Gemma Webb, va prelua poziţia de Director General al British American Tobacco Regatul Unit & Irlanda şi responsabilităţile pentru Europa de Vest în domeniul produselor de nouă generaţie. Gemma s-a alăturat BAT în 2001 şi, înainte de a veni în România în 2012, a ocupat o serie de funcţii executive la nivel global.
"În cei 6 ani în care am coordonat activităţile British American Tobacco în România am fost martora unor schimbări pozitive pentru companie şi pentru România. În timpul mandatului meu, echipa din România aproape s-a dublat şi a ajuns astfel la aproximativ 2.500 de oameni care, fără excepţii, au avut rezultate uimitoare. Datorită tuturor acestor perfomanţe individuale şi de echipă compania este astăzi lider în România, cu o cotă de piaţă de peste 55% ", a spus Gemma Webb.
Noua structură de organizare a companiei va îmbunătăţi alocarea resurselor şi va eficientiza procesul decizional în ţările şi pentru categoriile de produse implicate.