Edenred România, care activează în piaţa cardurilor şi tichetelor de beneficii pentru salariaţi, a achiziţionat compania Benefit Online, platformă de beneficii extrasalariale flexibile din ţara noastră, fondată cu şase ani în urmă de antreprenorii Adrian Sârbu şi Stelian Bogza, anunţă un comunicat de presă.
Acesta subliniază: "Platforma Benefit Online ajută companiile să transfere alegerea beneficiilor direct către angajaţi: aceştia îşi pot crea singuri propriul pachet de beneficii, dintr-o gamă de mii de opţiuni, atât din zona celor cu avantaje fiscale (tichete de masă şi culturale, pensii private, asigurări/abonamente de sănătate, vacanţe, cadouri sau cursuri profesionale), cât şi din zona reducerilor corporate (abonamente de fitness şi wellness, modă şi frumuseţe, spectacole şi evenimente, restaurante şi cafenele, telecom, electrocasnice şi tehnologie etc.)
Datorită acestor soluţii, companiile client din România îşi pot eficientiza politicile de resurse umane şi îşi pot spori atractivitatea ca angajatori pe o piaţă a muncii extrem de competitivă".
Benefit Online are mai bine de 100.000 de utilizatori activi, din peste 250 de companii client din diverse industrii, precum IT & software, producţie, servicii financiare, call-center & shared services sau servicii. Aproape 3.000 de beneficii extrasalariale unice, de la peste 2.000 de furnizori, sunt incluse în platforma Benefit Online. În 2018, cele mai populare beneficii alese de angajaţi au fost tichetele de masă, cadourile (cardurile şi tichetele cadou), decontarea transportului (către/de la serviciu), turismul intern (tichetele de vacanţă) şi pensiile private (pilonul 3).
Edenred emite în România carduri şi tichete de masă, de cadouri, carduri şi vou-chere de vacanţă, carduri şi tichete culturale, de creşă, tichete sociale, precum şi carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Edenred are pe plan local peste 35.000 de companii client, 1.5 milioane de angajaţi utilizatori ai soluţiilor sale de beneficii şi 65.000 de comercianţi parteneri, deserviti de o echipă de peste 200 de angajaţi.
Conform reprezentanţilor celor două companii, "prin achiziţia Benefit Online, Edenred îşi extinde oferta de soluţii digitale, acompaniind fiecare nivel al ecosis-temului de pe piaţa muncii (angajaţi, angajatori, furnizori de beneficii). În urma tranzacţiei, brandul Benefit Online va continua să se dezvolte cu aceeaşi echipă de management şi operaţională, beneficiind în plus de resursele de inovaţie, tehnologie şi suport comercial ale Grupului Edenred.
Tranzacţia este supusă aprobării Consiliului Concurenţei.