Bucureşti, 21 octombrie 2024: SAP Discovery Day România 2024, unul dintre cele mai importante evenimente de business din ţară dedicat transformării digitale, a reunit aproximativ 400 de participanţi la Face Convention Center în Bucureşti.
Faptul că organizaţiile trebuie să se adapteze la pieţele dinamice pentru a rămâne competitive nu mai reprezintă o noutate. În acelaşi timp, acestea sunt înconjurate de o complexitate din ce în ce mai mare în ceea ce priveşte opţiunile care le stau la dispoziţie, drept pentru care întâmpină dificultăţi atunci când trebuie să decidă ce schimbări vor face, mai ales când vine vorba de transformarea digitală.
În acest sens, SAP România s-a concentrat la evenimentul său emblematic din acest an pe tema "Efectul fluture în transformarea digitală", ediţie în care a subliniat importanţa deciziilor aparent mici în procesul de transformare digitală şi rolul crucial al parteneriatelor în navigarea complexităţii tehnologice. Astfel, cca. 400 de experţi din industrie, clienţi şi parteneri, s-au reunit sub umbrela SAP Discovery Day pentru a explora cele mai recente tendinţe în domeniul transformării digitale.
Efectul fluture în transformarea digitală
Pornind de la efectul fluture - conform căruia schimbările mici pot avea un impact non-liniar asupra unui sistem complex - tematica evenimentului a subliniat ideea că schimbările pot fi realizate şi treptat. Aceste schimbări încep cu o singură decizie, aparent nesemnificativă, care poate duce la un rezultat major şi aduce beneficii enorme unei organizaţii. Acea decizie este chiar aceea de a face schimbarea. În momentul în care o organizaţie decide să schimbe ceva, este pus în mişcare un întreg spectru de acţiuni care, în timp, va contribui la o companie pregătită şi transformată digital.
"Când companiile aleg să facă schimbarea către o anumită tehnologie, acestea ar putea să lase gestionarea unui nivel foarte crescut de complexitate pe seama unor experţi care au petrecut foarte mult timp în dezvoltarea, testarea şi înţelegerea unor soluţii. Ei înţeleg modul în care chiar şi cele mai mici decizii pot avea un impact asupra întregii organizaţii. Bineînţeles, nu e simplu atunci când o responsabilitate atât de mare este dată cuiva extern. De aceea, momentul în care o organizaţie decide să facă acest pas, decide, în acelaşi timp, sa creeze un parteneriat. Noi, la SAP, nu suntem un simplu furnizor de software. Suntem un partener de business care susţine organizaţiile în desfăşurarea cu succes a activităţii lor," a declarat Diana David, Managing Director SAP România în discursul de deschidere.
Pe scenă au avut loc discursuri susţinute atât de experţi locali, cât şi regionali, care au abordat efectul fluture în transformarea digitală şi în afaceri în general din diverse unghiuri. Pe scenă au urcat Paul Saunders, Head of Product Strategy S/4HANA and Chief Evangelist Cloud ERP, Dirk Häußermann, Chief Business Officer SAP Middle and Eastern Europe, Pavlos Panagiotidis, Global Head, BTP AI & Automation SAP, Aimen Dridi, Head of SAP AWS Austria & CEE, Daniel Furnică, Professional Services Director Red Point Software Solutions, Mihaela Rusu, Professional Services Manager Focality şi Claudiu Rada, Customer Advisory Expert SAP România.
În plus, participanţii au putut afla mai multe despre poveştile de succes ale unor organizaţii precum Carpathian Springs, membră a Valvis Holding Group, eMAG şi GreenGroup. De asemenea, aceştia au avut oportunitatea de a explora direct cele mai recente tehnologii SAP şi de a înţelege cum pot fi adaptate aceste soluţii pentru a răspunde nevoilor lor de afaceri prin intermediul showcase-urilor interactive şi demonstraţiilor live din partea experţilor.