Agenţia de turism Eturia şi-a triplat vânzările către Coreea de Sud, în acest an faţă de anul trecut, potrivit datelor furnizate de companie. Introdusă în portofoliul Eturia din anul 2012, această destinaţie de pe tărâmurile asiatice oferă turiştilor o varietate de atracţii şi experienţe, atât în Seul, cât şi în alte oraşe sau regiuni ale ţării. Încă din primul an, compania a decis să crească numărul de pachete şi experienţe.
Ana Maria Gherasim, manager de vânzări în cadrul companiei, ne-a descris pe scurt câteva dintre obiectivele turistice din Corea de Sud: "Palatul Gyeongbokgung - un simbol al istoriei coreene, acesta este adesea inclus în tururi ghidate; Insadong - o zonă culturală şi artistică, perfectă pentru cumpărături şi explorări culinare; Turnul Namsan (N Seoul Tower) - oferă privelişti impresionante asupra oraşului; Myeongdong - o destinaţie de top pentru shopping şi gastronomie; Bukchon Hanok Village - pentru a experimenta arhitectura tradiţională coreeană; Daejeon - cunoscut pentru centrele de cercetare şi parcurile ştiinţifice; Jeonju - renumit pentru satul hanok şi mâncarea tradiţională; Busan - plajele Haeundae şi Gwangalli, precum şi piaţa de peşte Jagalchi sunt atracţii principale; Gyeongju - oferă situri istorice şi culturale, inclusiv mormintele regale şi templul Bulguksa; Andong Hahoe Village - patrimoniu UNESCO, oferă o privire asupra tradiţiilor coreene; Danyang - cunoscut pentru peisajele naturale spectaculoase, inclusiv peştera Gosu; Sokcho - poarta de intrare către Parcul Naţional Seoraksan, popular pentru drumeţii şi peisaje montane".
Când vine vorba despre pachetele turistice pe care Eturia le vinde românilor în această destinatie, există mai multe tipuri create exclusiv după profilul turistului, pentru a le oferi acestora experienţe diferite şi memorabile, ne-a mai spus sursa citată. Potrivit acesteia, printre vacanţele vedetă se află sejururile, care includ cazare în hoteluri recomandate, mese, transferuri şi diverse excursii locale şi circuitele care vin cu frumuseţea şi complexitatea lor, adăugând sejurului tururi ghidate care acoperă multiple destinaţii şi atracţii din Coreea de Sud, transport intern, mese şi activităţi culturale (ateliere de gătit, ceremonii de ceai etc.), aceste circuite având incluse şi pachete tematice, cum ar fi tururile gastronomice sau excursiile care îi introduc pe călători în atmosfera locală.
Preţurile unei vacanţe în Coreea de Sud variază între 2600 şi 6000 de euro, în funcţie de complexitatea acesteia. Un astfel de pachet se întinde pe o perioadă cuprinsă între 7 şi 14 zile, iar cazarea se face în hoteluri verificate, încadrate în categoria 4-5 stele, conform sursei citate. Zborurile sunt efectuate cu o companie de linie, iar transferurile aeroport-hotel şi transportul intern (autocare, trenuri rapide etc.) sunt incluse. Unele dintre pachete includ şi mesele, turiştii având ocazia să încerce bucătăria locală atât de diversă.