Importanţa cunoaşterii limbilor străine, mai ales în zona corporate, este din ce în ce mai notabilă, în tendinţă cu cerinţele globalizării. Companiile au nevoie de angajaţi care să poată gestiona colaborările transfrontaliere şi interacţiunile cu clienţii de peste tot în lume. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, compania EUCOM îşi extinde activitatea pe piaţa B2C şi lansează cursuri de engleză pentru persoane fizice şi intenţionează ca până în 2030 să atragă peste un milion de clienţi.
Până acum, EUCOM s-a concentrat pe furnizarea de cursuri pentru angajaţi din companii, însă cererea pentru cursurile de limba engleză rămâne ridicată, angajatorii fiind în continuare
interesaţi să îşi pregătească angajaţii pentru un mediu de afaceri globalizat. Piaţa muncii din România este atrasă din ce în ce mai mult de iniţiativele de perfecţionare şi recalificare. "Prin lansarea acestor cursuri, ne continuăm misiunea de a sprijini dezvoltarea profesională a peste un milion de persoane până în 2030, oferindu-le instrumentele necesare pentru a naviga cu succes în mediul de afaceri global. Fie că este vorba despre îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare într-o limbă străină pentru o mai bună integrare pe piaţa internaţională a muncii, fie că este vorba de avansarea în carieră, EUCOM oferă un mediu educaţional modern şi eficient, susţinut de resurse şi metode de predare inovative. Este important de spus că EUCOM va oferi celor interesaţi o testare iniţială gratuită a nivelului de cunoaştere a unei limbi străine", a declarat Delia Dragomir, co-fondatoarea EUCOM, într-un comunicat adresat redacţiei.
România are una dintre cele mai scăzute rate de participare la învăţarea pe tot parcursul vieţii din Europa. Perfecţionarea prin cursuri de limbi străine este o modalitate de a tine pasul cu schimbarile din sectorul business, mai ales, cunoaşterea limbilor engleză, germană, franceză şi spaniolă fiind foarte apreciată de angajatori în sectoare precum IT, finanţe şi servicii pentru clienţi.
Cele mai solicitate limbi străine sunt engleza, germana, franceza, italiana şi spaniola, iar cele mai solicitate perioadepentru cursuri sunt primăvara şi toamna, transmite EUCOM.