evomag a încheiat cu succes campania de Black Friday din acest an, generând comenzi totale de circa 7 milioane de euro. Este o creştere de aproximativ 10% faţă de ediţia precedentă, potrivit comunicatului remis redacţiei.
În topul achiziţiilor au fost telefoanele mobile şi tabletele. Pe lângă acestea, componentele PC, electrocasnicele mari şi mici, precum şi produsele din categoria casă şi grădină au fost printre alegerile clienţilor evomag. Cea mai mare comandă din acest an a inclus două telefoane de ultimă generaţie subliniază orientarea clienţilor către produse de calitate şi valoare ridicată.
Un element distinct al acestui Black Friday a fost distribuţia mai uniformă a comenzilor pe parcursul zilei. Dacă, în ediţiile trecute, 70% dintre comenzi erau plasate în primele ore, anul acesta ponderea a scăzut la 50%. De asemenea, plata în rate a devenit o opţiune preferată pentru tot mai mulţi clienţi, numărul acestora dublându-se faţă de anul trecut. Ponderea totală a comenzilor achitate în rate a crescut la 28%, faţă de 21% în 2023. Soluţiile BNPL (Buy Now, Pay Later) au contribuit cu 16% din totalul vânzărilor, confirmând tendinţa de a prioritiza flexibilitatea financiară în procesul de achiziţie.
Segmentul corporate a reprezentat circa 30% din totalul comenzilor, în creştere faţă de anul trecut. Acest avans este susţinut de achiziţiile semnificative de telefoane mobile, laptopuri şi alte echipamente necesare pentru optimizarea activităţilor de business.