• Piaţa de băuturi răcoritoare fără alcool - creştere de 9% faţă de 2005
Segmentul băuturilor răcoritoare carbonatate reprezintă aproape jumătate din totalul pieţei de băuturi răcoritoare fără alcool, acesta înregistrând o creştere de 9% faţă de 2005, conform raportului Canadean. Compania Coca-Cola lansează, sub conceptul "Fanta World", o nouă băutură răcoritoare cu suc de grapefruit. Noua Fanta Pink Grapefruit îşi propune să completeze gama de arome a brandului Fanta, Fanta World fiind conceptul sub care, în fiecare an, consumatorii vor putea experimenta noi produse cu arome exotice din ţări îndepărtate. Fanta Pink Grapefruit este prima oprire din 2007, în Thailanda, în călătoria din jurul lumii.
Aroma de grapefruit este una dintre cele mai apreciate de către consumatorii români, conform raportului MEMRB, în anul 2006, aceasta reprezentând 2,6% din totalul pieţei de băuturi carbonatate şi 7,5% din totalul pieţei de băuturi carbonatate cu arome de fructe.
Un element inedit în cadrul campaniei de lansare îl consituie prima petrecere on-line din România.