Producătorul local de cosmetice Cosmetic Plant a raportat în primele şase luni din acest an afaceri în creştere cu peste 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, informează un comunicat al companiei trimis redacţiei.
De asemenea, semestrul întâi din 2016 a însemnat pentru compania clujeană atât extinderea exporturilor în ţările unde deja era prezentă, cât şi penetrarea unor noi pieţe europene.
"Majorarea cifrei de afaceri în prima jumătate din acest an a avut la bază mai mulţi factori. Asfel, lărgirea reţelei de distribuţie şi a sortimentaţiei de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenţi, lansarea gamelor Lift UP şi Miere & Lăptişor de matcă la finalului lui 2015 şi nu în ultimul rând exporturile au avut un impact pozitiv în rezultatele obţinute", a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.
Astfel, potrivit afirmaţiilor sale, business-ul companiei în prima parte din an a ajuns la aproximativ 6 milioane de lei (1,33 milioane de euro), comparativ cu circa 5 milioane de lei (1,11 milioane de euro) în primul semestru din 2015. În ceea ce priveşte volumele de produse livrate, acestea s-au majorat cu 15% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la peste 655.000 de bucăţi.
În ceea ce priveşte exporturile, în intervalul ianuarie - iunie 2016, compania a încheiat parteneriate cu noi clienţi din Spania şi Grecia. În acelaşi timp, în Ungaria, unde există deja o reprezentanţă încă din 2014, a fost extinsă colaborarea cu cei mai importanţi distribuitori locali şi cu lanţuri de farmacii, iar gama sortimentală pe această piaţă a avut 17 produse noi.
De asemenea, Cosmetic Plant a lansat exporturile şi pe două noi pieţe, Franţa şi Cipru.
Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în ţări precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Portugalia, Spania, Franţa, Cipru etc.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărţite în 14 game sortimentale grupate în funcţie de ingredientul activ principal sau de utilizarea produsului.