Calificarea obţinută de Steaua în primăvara Europa League va îmbogăţi clubul din Ghencea cu peste un milion de euro, doar din vânzarea biletelor pentru meciul cu Ajax Amsterdam. Reţeta este una de succes, fără a avea în spate o anume strategie de marketing. Formaţia din Ghencea joacă în mod constant partidele importante cu stadionul plin, reuşind să surprindă şi presa din Spania prin numărul mare de spectatori prezenţi în tribune la meciurile amicale disputate în această lună. Faptul că patronul şi managerul echipei au reuşit să nu mai intre în conflict cu galeria a contribuit din plin la această stare de fapt, în absenţa unor contestări violente, publicul larg regăsind drumul către stadion. Valul de simpatie este speculat din plin, pentru primul meci oficial al sezonului, cel cu Ajax, fiind vândute online peste 20.000 de tichete, cu o lună înainte de data disputării acestei partide. Preţurile biletelor pentru partida cu Ajax sunt următoarele: peluze - între 60 şi 80 de lei, tribuna a II-a - între 80 şi 200 de lei, tribuna I (inelele superioare) 80 - 100 lei, tribuna VIP - 140 - 350 lei, Loje - 1.000 lei. Chiar dacă preţurile nu sunt deloc mici, interesul este uriaş, oficialii acestei formaţii estimând că se vor încasa peste 1.000.000 de euro din vânzări. Steaua Bucureşti va juca împotriva olandezilor de la Ajax Amsterdam în 16-imile de finală ale Ligii Europa, meciul tur având loc în deplasare, pe 14 februarie, de la ora 20.00, returul urmând să aibă loc la Bucureşti, la 21 februarie, de la ora 22.05. În cazul în care Steaua va reuşi să acceadă în faza următoare a competiţiei ar urma să joace împotriva învingătoarei dintre Sparta Praga şi Chelsea. O dublă cu deţinătoarea Ligii Campionilor ar asigura o reţetă financiară record, de peste 2.000.000 de euro. Până la meciul cu Ajax, Steaua are un program foarte încărcat, pigmentat cu şase partide amicale, care se vor disputa în Turcia după următorul program: 29 ianuarie cu NK Split (Croaţia), 1 februarie cu Sturm Graz (Austria), 3 februarie cu Dinamo Moscova (Rusia), 5 februarie cu Mlada Boleslav (Cehia), 7 februarie cu Slovan Bratislava (Slovacia), 9 februarie cu FK Jablonec (Cehia).
Faptul că Steaua evoluează în meciurile din cupele europene pe Naţional Arena din Bucureşti, acolo unde poate vinde peste 50.000 de bilete, a crescut substanţial încasările obţinute din vânzarea tichetelor. La acest lucru contribuie din plin şi rezultatele bune obţinute în ultimele 7 luni. La sfârşitul anului trecut, Steaua a încasat aproximativ 1.700.000 de euro doar din trei meciuri, derby-ul de tradiţie al Ligii 1, cu Dinamo şi partidele cu Molde şi Stuttgart, decisive pentru calificare în primăvara Europa League. Un calcul sumar arată că o parte consistentă din bugetul anual al echipei poate fi acoperită acum doar din încasările obţinute din vânzarea biletelor la meciurile de pe teren propriu. Pe de altă parte, formaţia din Ghencea a demonstrat în acest sezon că se poate câştiga foarte bine şi din Europa League, nu doar din Liga Campionilor. Pe lângă bonusurile acordate de UEFA pentru calificarea în grupe şi în şaisprezecimile competiţiei, peste 3 milioane de euro, echipa pregătită de Laurenţiu Reghecampf beneficiază de 100% din cota de market pool (este singura formaţie autohtonă care a acces în fazele superioare ale competiţiei - CFR Cluj nu intră în calcul, s-a calificat în şaisprezecimi din grupele Ligii Campionilor), ceea ce înseamnă un plus de aproximativ 4.000.000 euro.
Faptul că Steaua evoluează în meciurile din cupele europene pe Naţional Arena din Bucureşti, acolo unde poate vinde peste 50.000 de bilete, a crescut substanţial încasările obţinute din vânzarea tichetelor.