Fotbalul este unul dintre cele mai îndrăgite sporturi pe plan local, iar Campionatul European a setat agenda cumpărăturilor pentru multe dintre serile din această vară. Fiind şi un prilej pentru a petrece timp cu prietenii şi familia, mulţi dintre cei care nu au reuşit să meargă pe stadion au urmărit meciurile de acasă, iar berea, snackurile şi tricourile echipei naţionale au fost la mare căutare. Cea mai mare comandă înregistrată pe Freshful by eMAG în primele două săptămâni de campionat a fost de 2.400 de lei, iar cele mai complexe au conţinut peste 100 de produse, semn că oamenii s-au pregătit cu o gamă variată de gustări pentru meciuri, conform unui comunicat transmis redacţiei.
"Competiţiile sportive sunt un pretext foarte bun pentru a ne petrece timpul alături de prieteni, iar mulţi oameni se reunesc acasă. Chiar şi în structura coşului de cumpărături s-au văzut momentele festive, iar oamenii au mizat pe Freshful pentru a se asigura că au acasă gustările şi băuturile preferate. Berea a fost la mare căutare, generând 77% din comenzile de băuturi alcoolice de pe Freshful în primele două săptămâni ale campionatului şi, datorită livrării în condiţii controlate de temperatură, a ajuns la consumatori direct rece," a declarat Arnaud Dussaix, Consultant Strategy & Commercial Freshful by eMAG, potrivit comunicatului.
Secţiune specială pentru Campionatul European de Fotbal 2024
Freshful a creat o secţiune dedicată competiţiilor din fotbal în care microbiştii pot găsi tot ce au nevoie pentru a intra în spiritul meciurilor. Clienţii au apreciat preţurile foarte bune şi gama variată de produse, astfel că s-au pregătit pentru meciurile în care a jucat echipa României şi au comandat aproximativ 600 de steaguri, tricouri galbene şi şepci. În plus, oferta a fost adaptată şi în funcţie de echipele cu care a concurat naţionala României, iar înainte de meciul cu Belgia, oferta a cuprins atât ciocolată belgiană, cât şi wafe sau bere belgiană, alături de produsele româneşti.
Berea şi snackurile au fost nelipsite din kitul de meci
În primele două săptămâni de la debutul campionatului, Freshful a livrat direct la uşile suporterilor peste 30.000 de litri de bere rece, în creştere cu 25% faţă de perioada de dinaintea campionatului. Cel mai căutat sortiment de bere a fost berea blondă, care a reprezentat 90% din cantitatea totală de bere comandată. Cei mai mulţi clienţi preferă ambalajul de sticlă, ales pentru 66% din totalul volumului de bere comandat, urmat de doze cu 29%.
Categoria de snackuri a înregistrat, de asemenea, o creştere a comenzilor de peste 30% faţă de perioada de dinaintea campionatului. Alături de bere, cele mai comandate snackuri de ronţăit au fost chipsurile de cartofi şi seminţele albe, se menţionează în comunicat.
Comenzile de bere sunt la egalitate cu cele de îngheţată
Kitul suporterului a inclus, pe lângă bere şi snackuri, şi îngheţată. Astfel, comenzile de îngheţată aproape le-au egalat pe cele de bere din punct de vedere al cantităţii şi al bugetului alocat. Cele mai comandate sortimente sunt vafele, urmate de îngheţata pe băţ pe bază de apă şi îngheţată la cornet, valoric însă, clienţii aleg varianta pe care o pot împărţi cu cei dragi şi comandă multipack-urile de cornete şi pe băţ.
Livrate cu ajutorul maşinilor frigorifice Freshful, dotate cu trei compartimente speciale cu diferite zone de temperatură, produsele congelate, îngheţata, gheaţa şi băuturile răcoritoare ajung la destinaţie în cea mai bună stare, reci şi gata de consum.
Burgerul şi pizza: printre cele mai căutate alimente în perioada campionatului
Cea mai accesată şi cumpărată reţetă din secţiunea Freshful "Gustări de savurat la Campionat" a fost cea de "Burger de pui crispy". Pentru cei care au preferat mâncarea gata preparată, Freshful a oferit o gamă variată de produse congelate. Astfel, peste 1.000 de bucăţi de pizza congelată au fost comandate de la începutul campionatului, se precizează în comunicat.