Interactive Intelligence Group, furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, consideră că, în 2013, peste 50% dintre companiile private îşi vor direcţiona investiţiile cu precădere către îmbunătăţirea serviciilor de suport furnizate prin E-mail, pe dispozitivele mobile şi pe reţelele sociale, în timp ce mai puţin de 20% dintre societăţi vor prioritiza investiţiile către serviciile de asistenţă prin apeluri voce înregistrate (IVR), se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est, a declarat: "Foarte multe companii private au conştientizat importanţa canalelor multiple de comunicare pentru furnizarea de servicii de asistenţă către clienţi, astfel încât majoritatea dintre acestea vor dori să îmbunătăţească interacţiunea prin E-mail sau chat, prin aplicaţii mobile sau pe reţele sociale, cât mai rapid. Acest lucru nu înseamnă că vor neglija mijloacele tradiţionale, precum apelurile voce, însă majoritatea investiţiilor vor fi direcţionate către aceste noi canale care au intrat recent, dar puternic, în preferinţele utilizatorilor".