Campania de vară Pepsi Twist Lemon a început cu un nou spot TV, realizat în România de către agenţia Graffiti BBDO. Piesa de rezistenţă a noii campanii, acest spot, este o execuţie axată pe caracteristicile principale ale produsului: gustul cunoscut de Pepsi-Cola, la care se adaugă aroma de lămîie, totul oferind un plus de răcoare în zilele toride de vară. În jurul acestei idei, noua reclamă Pepsi Twist Lemon creează situaţii amuzante pentru cei patru tineri protagonişti prin asocierea produsului cu efectul răcoritor al vîntului. De remarcat coloana sonoră a spotului, celebrul hit "Lemon Tree", al formaţiei Fool"s Garden, ce sugerează aroma răcoritoare de lămîie.
Cătălin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova, a declarat: "Pepsi Twist Lemon este un produs ce răspunde obiceiului multor consumatori de cola de a savura băutura lor preferată cu un strop de lămîie. În aprilie 2004, am lansat şi varianta Pepsi Twist Lemon, dorind să oferim o alternativă celor interesaţi de nevelul caloriilor. Vînzările Pepsi Twist în România au crescut an de an, fiind cele mai mari din Europa încă de la lansare, iar în primul trimestru 2005 creşterea a fost de 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".
Campania va fi prezentă pe cele mai importante canale de televiziune, outdoor precum şi la punctele de vînzare.