• Graffiti BBDO a realizat conceptul creativ pentru cea mai noua campanie de print a GE Money Cehia.
"Ian Forrest, Chief Marketing Officer GE Money Cehia, care a asistat la prima prezentare a pitch-ului din România, a fost placut surprins de propunerile noastre si ne-a rugat sa-l ajutam cu o solutie pentru o campanie de print pe care urmau sa o dezvolte. Genul brief pe servetel. Am luat brieful si a doua zi i-am aratat doua propuneri din care a ales în aceeasi întâlnire una dintre ele. Campania a fost apoi produsa de Mark BBDO Cehia. A fost fara îndoiala cel mai scurt proces la care am participat, de la brief la aprobare", povesteste Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.
Campania câstigatoare are la baza o idee foarte simpla - la GE Money obtii banii atât de repede, încât lucrurile pe care ti le doresti sunt deja ale tale. Conceptul este exprimat prin headline-ul "Consider it yours" si prin vizualuri în care oamenii se comporta în magazin ca si acasa.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la dezvoltarea campaniei pentru GE Money Cehia este formata din: Ema Prisca - Creative Director, Adina Basag - Copywriter, Diana Cristea - Art Director.
Despre Graffiti BBDO
Graffiti BBDO este parte a BBDO Worldwide din 1992, oferind servicii specializate de brand management si creatie. Printre clientii agentiei se numara companii de renume: Automobile Dacia, Allianz-Tiriac, Elite, Mars, PepsiCo, Scandia, Tuborg, Wrigley. Fiind prezenta constant la vârful clasamentelor de profil din România, Graffiti BBDO a câstigat în ultimii 5 ani peste 45 de premii, dintre care cele mai importante fiind cele de la Effie Awards, Epica, Golden Drum, New York Festivals.