Graffiti BBDO şi Tuborg te felicită pentru că faci ce vrei

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 15 iulie 2008

Graffiti BBDO semnează noua campanie de imagine "Felicitări că faci ce vrei" pentru Tuborg.

Derivat din mesajul "Tu şi Tuborg", conceptul creativ al campaniei pune în evidenţă personalităţi neînregimentate într-un fel de a fi comandat de trenduri şi grup. Tânărul Tuborg nu face nimic din "aşa trebuie", ci din "aşa vrea".

"Tuborg respiră libertate. Iar începând de anul trecut, am început să tratăm libertatea într-o manieră ceva mai personală, construindu-ne poveştile în jurul unor oameni care nu acceptă să li se spună cum ar trebui să trăiască. Fiecare are calea sa, aleasă în deplină cunoştinţă de cauză, iar Tuborg îi va încuraja să se exprime liber. Martin a fost deschizătorul de drumuri, moment care a coincis şi cu schimbarea de design a sticlei Tuborg. Filip şi Gustav sunt alte două poveşti despre libertate, gândite să dea consistenţă conceptului; vorbim în primul rând despre libertatea de expresie, pentru că cei cu care vorbim sunt la vârsta la care sunt tentaţi să şi-o refuze, din dorinţa de a-şi croi un drum într-o societate nu foarte tolerantă cu creativitatea şi diferenţele. Vrem însă să le spunem că pentru nimic în lume nu merită să renunţe la a fi ei înşişi", explică Adrian Docea, Account Planner la Graffiti BBDO.

Campania a debutat pe 1 iulie cu două spoturi TV, avându-i ca protagonişti pe Filip şi Gustav, doi dintre tinerii pentru care "your way or the highway" nu e numai o expresie. Lui Filip îi place foarte mult litera F, iar Gustav nu şi-a dat niciodată jos rolele din picioare. Filip vede sau pune litera F înaintea oricărui lucru, Gustav are rolele în picioare până şi în pat. Filip şi Gustav fac ce vor, iar Tuborg îi felicită pentru asta. Pentru că Tuborg apreciază oamenii care cred foarte mult în pasiunile lor, oricât de neobişnuite ar fi ele. Tuborg laudă oamenii care se simt bine în propria lor piele şi pentru care nu contează părerea celorlalţi.

"Tuborg este despre libertate. Dintre miile de moduri de a-ţi manifesta libertatea, l-am ales pe cel care cere şi mult curaj social, şi anume a-ţi permite să fii/să faci doar lucrurile care izvorăsc din tine. Nu emo, nu post punk, nu electro funkyshit, nu urban star, nu gadget guru. Ci un pasionat de F şi un roller până la moarte. I-am vrut pe Filip şi Gustav personaje pitoresti care să nu se intersecteze cu seria de conformişti care formează conformistele grupuri de bere", povesteşte Ema Prisca, Creative Director, Graffiti BBDO.

Filmările la cele două spoturi au avut loc în Bucureşti şi au durat 3 zile, cu o echipă impresionantă de profesionişti care au facut, după cum era de aşteptat, ce au vrut. Noua campanie de imagine Tuborg va continua şi prin alte acţiuni tactice concepute să-i felicite pe toti cei care fac doar ce vor.

Din partea clientului URBB au participat la dezvoltarea campaniei Cătălin Ignat (VP marketing) şi Roxana Mălureanu (beer group brand manager).

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania "Felicitări că faci ce vrei" este formată din Ema Prisca (creative director), Diana Cristea (art director), Adina Başag (copywriter), Adrian Docea (account planner) şi Anca Iulia Călin (account director). Partea video este dezvoltată de Liviu Isop (AV production manager) de la Graffiti BBDO şi casa de producţie Reload Film, împreună cu regizorul Radu Munteanu şi Tudor Lucaciu la imagine.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb