Heineken România anunţă lansarea primei campanii interactive, pe internet, privind consumul responsabil de alcool, intitulată "Know the Signs" ("Recunoaşte Semnele").
Campania extinde platforma Heineken care promovează consumul responsabil de alcool, "Enjoy Heineken Responsibly" şi îşi propune să încurajeze alegerile mai bine documentate şi obiceiurile responsabile de consum de alcool. Publicul ţintă al campaniei este reprezentat de cei care manifestă comportamente şi modele de consum iresponsabil a băuturilor alcoolice. Aceasta va folosi ca mijloace de informare atât internetul cât şi telefonia mobilă şi este prima campanie de acest tip în domeniul comunicării legate de alcool.
Comentând iniţiativa, Marius Meleşteu, Director Comercial al Heineken România, a spus: "Dorim să încurajăm comunicarea mesajelor importante privind consumul responsabil de băuturi alcoolice. Cercetările privind consumatorii ne arată că publicul nostru ţintă este deschis pentru discutarea subiectului dar doreşte să o facă într-un mod care este relevant şi adaptat lui. Abordarea digitală va facilita acest lucru şi va permite un nivel de interacţiune şi implicare vital pentru transmiterea mesajului."
Edwin Botterman, Preşedinte & CEO Heineken Romania, a adăugat: "Suntem implicaţi în sprijinirea abordării problemei abuzului de alcool. Poziţia mărcii Heineken ca bere premium de top este puternic susţinută de comunicarea noastră bazată pe calitate mai mult decât pe cantitate. Campania "Know the Signs" nu face decât să sublinieze devotamentul nostru şi îi va face conştienţi pe cei riscă să îşi strice propria seară şi probabil şi pe a celorlalţi".
"Know the Signs" este doar unul dintre elementele platformei "Enjoy Heineken Responsibly", care funcţionează de cinci ani. Alte elemente ale platformei "Enjoy Heineken Responsibly" reflectă atât devotamentul pentru consumul responsabil cât şi abordarea inovatoare în ceea ce priveşte comunicarea mesajului.
În anul 2003 Heineken a fost primul producător de bere care a introdus un mesaj de responsabilitate pe fiecare doză şi sticlă, cu trimitere la un site care prezintă impactul consumului iresponsabil. La ora actuală, acest website este adaptat pentru 40 de pieţe şi este tradus în 22 de limbi din lumea întreagă, inclusiv în română.
- încurajarea consumului responsabil stă în centrul arhitecturii mărcii Heineken la nivel local şi mondial, incluzând şi Romania.
- În cadrul sponsorizării UEFA Champions League 2008 / 2009 de către Heineken, reclama cea mai vizibilă şi vizualizată de la marginea terenului a fost modificată pentru a include mesajul "Enjoy Heineken Responsibly", evenimentul atingând o audinenţă globală anuală TV de peste 4 miliarde.
- La evenimentele majore sponsorizate de Heineken în Romania, marca comunică puternic mesajul "Enjoy Heineken Responsibly" (la intrare, în zona barului, la scenă)
- Începând cu luna septembrie 2008, toate reclamele TV ale mărcii Heineken includ mesajul "Enjoy Heineken Responsibly" la sfârşit.