Jan Derck van Karnebeek este noul director general al Heineken România. Acesta preia atribuţiile domnului Edwin Botterman care va ocupa poziţia de Managing Director al Heineken Italia, de la sfârşitul lunii martie.
Domnul Jan Derck lucrează în Grupul Heineken din anul 1992, ocupând diferite funcţii în Olanda, China şi Slovacia. În ultimii trei ani, a fost director general al Heineken Zagorka Bulgaria.
"În ultimii ani, importanţa României în cadrul Grupului Heineken a crescut în mod semnificativ, aducând o majorare substanţială atât a venitului din vânzări, cât şi a profitului. De aceea, este o mare onoare pentru mine să fiu numit în funcţia de General Manager al Heineken România. Aş dori să îi mulţumesc d-lui Edwin Botterman pentru că îmi lasă o companie într-o stare excelentă, cu o poziţie importantă pe piaţa de bere din România şi o echipă de succes, care şi-a dovedit eficienţa de-a lungul anilor", declară Jan Derck van Karnebeek.
Edwin Botterman, cel care a condus compania în ultimii 4 ani, declară: "Desigur, voi pleca din România cu unele regrete, dar, mai presus de orice, cu un sentiment de bucurie şi de mândrie că las în urmă o companie mai puternică şi o echipă fantastică, având capacitatea să îşi continue drumul către succes. Sunt convins că experienţa domnului Jan Derck van Karnebeek, combinată cu profesionalismul şi cu determinarea echipei din România, vor consolida poziţia de lider pe care Heineken România o ocupă pe piaţa locală."
Edwin Botterman lucrează în Grupul Heineken de 22 de ani, fiind numit Preşedinte al Heineken România în martie 2005. Sub conducerea sa, compania a investit peste 130 milioane de euro, şi-a dublat venitul din vânzări şi şi-a multiplicat profitul de nouă ori.
Anul trecut, Edwin Botterman a finalizat cu succes o achiziţie majoră pentru Heineken, achiziţia Bere Mureş, care a întărit poziţia de lider a companiei pe piaţa de bere din România.
Heineken România este unul dintre principalii producători de pe piaţa de bere din România, cu o cotă de piaţă de 30%, (împreună cu Bere Mureş, AC Nielsen, iunie 2008) şi cinci fabrici în Craiova, Constanţa, Haţeg, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş.
Compania oferă cel mai diversificat portofoliu de branduri: Heineken, Zipfer, Gösser, Schlossgold, Siva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gambrinus, Harghita şi Haţegana.