MAPEI România, compania locală a concernului italian MAPEI, a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 40,01 milioane de lei, în creştere cu 9% faţă de rezultatul pe care-l obţinuse cu un an înainte, arată un comunicat transmis astăzi redacţiei.
Evoluţia companiei a contrastat puternic cu scăderea de ansamblu înregistrată anul trecut de piaţa construcţiilor, de aproape 7% conform datelor oficiale.
Florin Ciobanu, directorul general al MAPEI România, a declarat: "Printr-o coincidenţă, creşterea noastră a fost practic identică celei înregistrate la nivel global de MAPEI, afacerile grupului crescând de la 2,1 miliarde de euro în 2013, la 2,3 miliarde de euro în 2014".
De asemenea, compania a încheiat anul 2014 în registru pozitiv din punct de vedere al profitului, după ce 2013 adusese firmei o mică pierdere, calificată de oficialul MAPEI România drept "o sincopă, un accident".
Semnalele din piaţă, rezultatele operaţionale cele mai recente şi atingerea obiectivelor intermediare fac posibilă chiar depăşirea ţintelor propuse, a mai spus oficialul MAPEI România.
Mult mai cunoscută pentru calitatea produselor sale pe piaţa proiectelor mari, a construcţiilor de infrastructură, dar şi civice, comerciale, de restaurare a unor clădiri istorice, MAPEI România intenţionează să-şi sporească prezenţa şi pe piaţa proiectelor mici, inclusiv în segmentul DIY.
Compania mizează pe un portofoliu de peste 300 de produse din domeniul placărilor ceramice, a montajului de pardoseli, repararea şi consolidarea structurilor din beton cu mortare speciale şi sisteme compozite, consolidarea clădirilor istorice şi aditivarea betonului.
Compania MAPEI a fost înfiinţată în 1937 la Milano, fiind producător de adezivi şi produse chimice pentru construcţii, cu o cifră de afaceri de peste două miliarde de euro anual, 20.000 de tone de materiale de construcţii livrate zilnic şi o investiţie anuală de 115 milioane euro în cercetare.