BusinessMark organizează o nouă ediţie a "Tomorrow@Work", eveniment ce se va desfăşura pe 15-16 martie 2022, în format hibrid: "in person", la Radisson Blu Hotel Bucureşti, şi online, pe platforma MyConnector, conform unui comunicat de presă.
Lucrul remote defineşte viitorul, însă modul în care acesta se va desfăşura odată ce restricţiile aduse de pandemie vor dispărea este încă incomplet definit. Formulele ideale sunt greu de anticipat, însă un lucru este sigur, munca în regim hibrid va defini viitorul.
În acest context, rolul spaţiilor de birouri se schimbă, acestea devenind spaţii de creaţie prin colaborare, de schimb de idei, de întâlnire. Inovaţia preia din lumina reflectoarelor, devenind principalul beneficiu al întâlnirilor în persoană. Într-un astfel de mediu de schimbare, dar şi într-o realitate pandemică dificilă, la nivel uman suportul acordat pentru sănătatea şi bunăstarea psihologică ocupă un loc fruntaş în termeni de beneficii acordate angajaţilor.
Potrivit sursei citate, relaţia angajat-angajator este în schimbare, iar la bază stau valorile, scopul, viziunea. Cât de bine sunt acestea definite, comunicate şi susţinute prin acţiuni concrete însa, este o temă de reflecţie pentru companiile ce se confuntă cu "noul consumator", dar şi cu ceea ce putem numi "noul angajat".
Am invitat alături de noi specialişti din domeniu, alături de care vom contura imaginea viitorului în muncă:
Jos Blykers, Leadership and Change consultant - Europe Lead, Human Resources Business Development, IBM;
Thomas Moeller Lybaek, HR Process Innovation Director, The LEGO Group;
Andrzej Borczyk, HR Director, Board Member, Grupa ¯ywiec (HEINEKEN Group);
Cristina Maldonado, Organizational Development Advisor & Human Capital Consultant, The Pacific Institute UK, Europe & Middle East;
Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol - KMG International;
Andreea Voinea, Director executiv Resurse Umane, BCR;
Radu Panait, HR Director & Innovation Leader, TotalSoft;
Cristina Corello, Director Resurse Umane, Grupul Bosch în România;
Simona Carp, HR Manager, JYSK România şi Bulgaria;
Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software;
Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank;
Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer, Zitec;
Mihai Găvan, HCM Global Sales Director, TotalSoft;
Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România;
Beatrice Vana, Recruitment, Learning & Development Manager, Brico Depôt România;
Grigoriada Stroe, Chief HR Officer, Funcom;
Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Reţeaua de sănătate REGINA MARIA;
Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT;
Adrian Dincă, Director Resurse Umane România, Croaţia, Germania & Elveţia, Vertiv;
Andreea Ion, Group HR Director, Druckfarben Hellas;
Andrei Creţu, Co-fondator, Pluria;
Oana Ciobanu, Director & Partener, ELEVATHOR;
Liliana Bica, Consilier pentru dezvoltare personală;
Toni Florea, Senior Sales Manager, Free Now Romania.
Conform comunicatului, siecare zi a evenimentului va conţine sesiuni de prezentări, dar şi câte un panel de dezbatere ("The Future in the HR Department", "The Future in Recruiting and Talent Aquisition").
Conferinţa este adresată: HR Managers & HR Directors, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Recruitment Managers, HR Business Partners, Hiring Managers, HR & PR Specialists, Internal & External Communication Managers, Consultanţi HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaders.
Pentru cei ce doresc să participe, organizatorii pun la dispoziţie 3 tipuri de bilete: in-person, virtual şi on demand.
Tomorrow@work este organizat de BusinessMark.
Ziarul BURSA este partener media al evenimentului.