Producătorul de cosmetice Farmec a înregistrat, în primele 6 luni ale anului, vânzări în creştere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
"Performanţele foarte bune ale vânzărilor Farmec reprezintă rezultatul investiţiilor constante în îmbunătăţirea şi dezvoltarea portofoliului nostru de produse", a afirmat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.
"În prima jumătate a acestui an, am prezentat consumatorilor noştri gama Farmec Natural şi am extins gama Gerovital Plant Tratament. În acelaşi timp, ne-am bucurat să-i surprindem plăcut prin modernizarea celor două game de produse de curăţenie - Nufăr şi Triumf. Iar vedetele perioadei de vară sunt, fără îndoială, produsele depilatoare şi cele de protecţie solară", a adaugat domnia sa.
Farmec SA Cluj-Napoca este un producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.