Producătorul de sisteme de zidării ceramice Cemacon (simbol CEON) a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri, în primul semestru, de 35%, la 19,4 milioane lei, faţă de anul trecut, potrivit unui comunicat transmis Bursei de Valori Bucureşti (BVB).
Până la finele anului, compania plănuieşte o creştere a cifrei de afaceri cu 40%, faţă de 2012, şi să deţină o cotă de piaţă de 16% la nivel naţional.
Directorul general al Cemacon a declarat: "Venind după 2 ani de expansiune a afacerii, în condiţiile unei pieţe în care criza nu a dat niciun semn de recul, rezultatele primului semestru au fost peste aşteptări. Mă bucură că, la nivelul cifrei de afaceri, am crescut mai mult decât pe volume; aceasta îmi confirmă că strategia de diferenţiere şi de oferire de plus-valoare dă roade".
Ca rezultat financiar, firma a rămas pe pierdere, reuşind, însă o diminuare a acestui indicator, de la 4,73 milioane lei, la 4 milioane lei.
Totalul activelor s-a micşorat în perioada ianuarie-iunie, la 158,36 milioane lei, de la 166,55 milioane lei, în primele şase luni ale anului trecut.