SIPEX a înregistrat un profit brut de 10 milioane lei, pe primul semestru, în creştere cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2021.
Cifra de afaceri a companiei a ajuns la 138 mil. lei, cu 12% mai mare faţă de primul semestru susţinută de creşterea numărului de clienţi în canalele B2B şi retail şi de lansarea noului magazin online www.SIPEX-online.ro.
"Este cel mai bun semestru de la înfiinţarea companiei în 1997, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri, cât şi al profitului. An de an, SIPEX a fost o companie profitabilă, însă rezultatele obţinute anul acesta sunt cu atât mai valoroase cu cât piaţa materialelor de construcţii se confruntă cu provocări serioase cauzate de criza globală. În anii recenţi am investit aproximativ 800.000 de euro în consolidarea celor mai noi puncte de lucru, precum şi relocarea centrelor de lucru unde volumele au crescut. De asemenea, am consolidat segmentul B2B, unde ne-a crescut numărul de clienţi. Traiectoria ascendentă a companiei este susţinută de un management atent al stocurilor, previzionarea precisă a vânzărilor, precum şi ţinerea sub control a cheltuielilor." declară Irinel Gheorghe, CEO SIPEX.
Trimestrial, cifra de afaceri a înregistrat o creştere cu 18%, până la 74,6 mil.lei, în cel de al doilea trimestru din acest an faţă de primul trimestru, iar profitul net cu 70% la 5,3 mil.lei.
Compania operează cu un model de afaceri integrat, organizat în 3 linii de afaceri: vânzare şi distribuţie de materiale şi finisaje pentru construcţii, prestări servicii (consultanţă tehnică) şi vânzare de produse finite colorate.