Omniasig a înregistrat în primul semestru prime brute subscrise în valoare totală de 455,49 milioane lei, la un nivel aproape egal cu cel din aceeaşi perioadă a anului 2015 (457,66 milioane lei).
"Acordăm, în continuare, o atenţie deosebită gestionării eficiente a portofoliului, creşterii ponderii liniilor non-auto, asigurării de servicii de calitate clienţilor noştri, precum şi managementului eficient al costurilor administrative. Obiectivele noastre strategice rămân, şi în 2016, menţinerea unei creşteri sănătoase constante şi a profitabilităţii, precum şi dezvoltarea unor relaţii puternice, de încredere, cu clienţii şi partenerii noştri", a spus Mihai Tecău, Preşedinte Directorat Omniasig VIG.
Asigurările RCA şi Casco au avut primele brute subscrise de 307,65 milioane lei, ponderile în cadrul portofoliului auto fiind acum inversate (scădere pe linia RCA de 26% şi creştere de 19,56% pe Casco, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior). Astfel, pe RCA primele au totalizat 134,55 milioane lei, iar pe Casco 173,10 milioane lei. Despăgubirile totale plătite pe aceste linii, cumulat, au fost în valoare de 246,03 milioane lei.
Conform analizei comunicate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) la sfârşitul lunii august, OMNIASIG este compania care plăteşte cel mai rapid daunele RCA, durata medie de plată fiind de 6 zile/dosar. De asemenea, potrivit aceleiaşi analize ASF aferente celui de-al doilea semestru din 2015, la OMNIASIG un procent de 88,90% din dosarele de daună RCA sunt achitate în termenul legal mai mic sau egal de 10 zile. În acelaşi timp, conform analizelor interne ale companiei, pe Casco, 95% din toate dosarele de daună deschise de OMNIASIG sunt plătite în mai puţin de 5 zile de la data depunerii ultimului document la dosar.
Asigurările de tip Property (Asigurările de incendiu şi calamităţi naturale) au înregistrat o valoare a primelor brute subscrise de 91,31 milioane lei, cu 9,31% mai mare decât cea din perioada similară a anului trecut.
Numărul de reclamaţii înregistrate unic per petent şi per caz au scăzut cu 36,18%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 254. Raportat la numărul de contracte de asigurare (poliţe) în vigoare la finalul primului semestru al anului, numărul de reclamaţii primite în această perioadă reprezintă doar 0,03% din acestea.
Totodată, raportat la numărul de dosare de daună avizate, plătite şi respinse în prima jumătate a anului, numărul de reclamaţii înregistrate unic per petent şi per caz reprezintă doar 0,37% din acestea.