Lemet, unul dintre cei mai importanţi producători de mobilier din România, anunţă rezultate bune în 2024, consolidându-şi poziţia pe piaţa internă şi continuând expansiunea reţelei de magazine de mobilă LEMS, conform unui comunicat transmis redacţiei. În 2024, LEMS a înregistrat o cifră de afaceri de 356,4 milioane lei. Investiţiile în amenajarea magazinelor sale au reprezentat un pas important în dezvoltarea şi modernizarea reţelei de retail.
În 2024 a continuat etapa de consolidare a celor două reţele LEMS: reţeaua de parteneri şi reţeaua retail, iar rezultatele au fost cele aşteptate. Echipa Lemet a ajuns la stadiul care permite lansarea unui program de mobilier modular sau tapiţerie în fiecare lună, cu avantaje competiţionale în faţa concurenţei.
"Am observat o cerere crescută pentru mobilierul tapiţat, colecţiile de living şi pentru saltele, ceea ce ne-a permis să continuăm procesul de consolidare a poziţiei noastre pe piaţă", a spus Costin Rujoiu - Director Vânzări Lemet
Cu o istorie de peste 30 de ani, compania Lemet a continuat să inoveze, lansând noi colecţii şi produse care răspund cerinţelor pieţei. Printre noile lansări se numără colecţiile de living cu birou integrat şi kiturile pentru holuri. De asemenea, colecţia de tapiţerie LEMS a fost completată cu modele noi, precum colţarul cu ladă pentru living Kiev şi colţarul Gazelle matlasat pentru bucătărie. Clienţii au răspuns pozitiv, mulţi alegând să revină pentru achiziţii suplimentare.
În 2024, Lemet a oferit produse fabricate în România, care combină designul elegant cu funcţionalitatea. Clienţii au preferat mobilierul din lemn natural şi culorile calde, iar soluţiile de amenajare pentru spaţii de lucru şi locuinţe au fost foarte apreciate.
"Am observat o preferinţă crescută pentru mobilierul multifuncţional, care răspunde nevoii de economisire a spaţiului, mai ales în contextul muncii de acasă, unde atmosfera calmă şi armonioasă devine esenţială pentru confortul zilnic", a spus Alexandru Gheorghe - Arhitect de Interior LEMS.
Lemet a sprijinit şi comunitatea locala prin sponsorizarea unor evenimente importante, precum Târgul Mierii, Royal Race şi Festivalul Jazz Rock. În plus, compania a susţinut Concursul Naţional de Design de Mobilier, promovând tinerii designeri şi inovaţia din domeniu, potrivti comunicatului.
În 2024, procesul de investiţii în reţeaua de magazine de mobilă LEMS a continuat, cu accent pe expansiune strategică şi modernizare. Rezultatele obţinute confirmă această direcţie, care va fi menţinută şi în 2025 prin deschiderea de noi locaţii şi optimizarea spaţiilor existente. Aceste iniţiative au ca obiectiv îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi consolidarea prezenţei LEMS pe piaţă.
"Cred că în 2025 vom învăţa lecţii de economie, în contextul autoausterităţii potenţialilor clienţi, pe fondul semnalelor unei crize economice iminente. A şti când să acţionezi este la fel de important ca a şti ce să faci. Vom învăţa oare acest lucru în 2025? Aceasta va fi una dintre lecţiile anului", a spus Alexandru Rizea - Director General Lemet.
Toate magazinele sunt amenajate la aceleaşi standarde vizuale şi de calitate, uşor identificabile ca făcând parte din brandul LEMS. Showroomurile LEMS sunt proiectate pe ideea de "acasă", gândite pentru a crea o atmosferă plăcută şi reconfortantă, pentru oricine calcă pragul, se mai precizează în comunicat.