În intervalul ianuarie - martie 2021, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 264 milioane de euro, în creştere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Evoluţia este determinată în continuare de o creştere a vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul mutării în mediul digital a multor activităţi economice.
De asemenea, la 31 Martie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.640.000 de clienţi, în creştere cu 1,8% comparativ cu finalul T1 2020, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 418.000 de clienţi, în creştere cu 14% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.
Potrivit comunicatului, nevoia ridicată de conectivitate a fost extrem de prezentă în rândul clienţilor Orange şi în primul trimestru al anului în curs, ceea ce a dus la o creştere de 30% a consumului de date mobile în T1 2021, comparativ cu T1 2020.
Pe parcursul primului trimestru al anului 2021, 56.000 de locuitori din 143 de noi localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, în timp ce 447 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+.
De asemenea, potrivit companiei, pe segmentul B2B, în primul trimestru al anului 2021 a fost înregistrată o creştere de peste 20% în zona de ITC, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Am început un nou an cu multă energie şi motivaţie, ingrediente atât de necesare acestei perioade prin care trecem. S-au dovedit a fi elemente-cheie pentru noi şi ne-au ajutat în primul trimestru al anului 2021 să înregistrăm în continuare rezultate în creştere, în linie cu trendul ascendent din ultima parte a anului trecut. Conectivitatea a rămas acelaşi pilon solid cu rol extrem de important în economia naţională, lucru văzut şi în creşterea serviciilor în zona B2B sau în consumul de date mobile. Ne bucură, totodată, faptul că zona de digital este într-o continuă creştere şi că facilităţile pe care le oferă sunt din ce în ce mai uşor integrate în viaţa consumatorilor interesaţi de astfel de servicii. În acest context, deşi parcurgem o perioadă încă plină de incertitudini, rămânem în continuare dedicaţi oferirii unor servicii moderne şi inovatoare, de cea mai bună calitate, adaptate nevoilor şi dorinţelor unei palete largi de consumatori," a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.