Corteva a raportat astăzi rezultatele financiare pentru cele trei luni, încheiate la 31 martie 2023. Vânzările nete, din primul trimestru al anului 2023, au crescut cu 6% faţă de anul precedent, cu câştiguri în ambele segmente. Vânzările organice1 au crescut cu 10%, în aceeaşi perioadă, conduse de EMEA2 şi America de Nord2, arată un comunicat de presă remis Redacţiei.
Vânzările nete de seminţe au crescut cu 7%, iar vânzările organice1 de seminţe au crescut cu 10%. Creşterile de preţ au fost conduse de executarea continuă a strategiei de preţ pentru valoare a companiei şi de recuperarea costurilor mai mari ale inputurilor. Scăderile de volum au fost determinate de un sezon Safrinha mai scurt, probleme de aprovizionare în America Latină şi ieşirea de pe piaţa din Rusia.
Vânzările nete de produse pentru protecţia plantelor au crescut cu 5%, iar vânzările organice1 au crescut cu 10%, conduse de retenţia valorii în EMEA. Câştigurile din preţuri au reflectat o execuţie fermă, ca răspuns la inflaţia costurilor. Creşterile de volum, datorate lansarii continue a noilor produse, pe piaţă, inclusiv erbicidele EnlistTM şi ArylexTM, au fost larg compensate de ieşirile produselor de pe piaţă şi de întârzierile din America Latină şi APAC, din cauza condiţiilor meteorologice.
Vânzările nete de seminţe au fost de 2,7 miliarde $, în primul trimestru din 2023, în creştere de la 2,5 miliarde $, în primul trimestru din 2022. Creşterea vânzărilor a fost determinată de o creştere de 17% a preţurilor şi un impact favorabil de 2% din portofoliu şi altele, parţial compensată de o scădere cu 7% a volumului şi un impact valutar nefavorabil de 5%.
Venitul GAAP şi rezultatul pe acţiune (EPS), din operaţiuni continue, au fost de 607 milioane $, respectiv 0,84 $ / acţiune, pentru primul trimestru din 2023. EBITDA1 operaţional şi EPS1 operaţional au fost de 1,23 miliarde $, respectiv
1,16 $ / acţiune. Execuţia fermă a preţului, gama de produse şi acţiunile de creştere a productivităţii au compensat, în mare măsură, inflaţia şi fluctuaţiile valutare nefavorabile.
Compania a raportat o îmbunătăţire a previziunilor3, pentru întregul an 2023, cu scopul de a include impactul achiziţionării segmentului de produse biologice. Compania preconizează vânzări nete între 18,6 miliarde $ şi 18,9 miliarde $. EBITDA1 operaţional este estimat la o valoare între 3,55 miliarde $ şi 3,75 miliarde $. EPS1 operaţional este preconizat la o valoare cuprinsă între 2,80 $ şi 3,00 $ / acţiune.
Compania a anunţat planurile pentru lansarea comercială a Optimum® GLY Canola - o nouă tehnologie brevetată, pe bază de glifosat, concepută pentru a furniza un control mai bun al buruienilor şi o fereastră mai largă de aplicare a erbicidelor, comparativ cu prima generaţie de tehnologie pe bază de glifosat - astfel, fermierii au la dispoziţie mai multe opţiuni şi o mai mare flexibilitate pentru gestionarea eficientă a buruienilor.