În topul Advertising Age al celor mai de succes zece produse lansate anul trecut, "Levitra", un nou medicament care îmbunătăţeşte funcţia sexuală mas-culină, se află pe locul şase. În clasamentul anual alcătuit de către cunoscuta revistă internaţională, lansarea Levitra devansează nume consacrate ca acela al trilogiei "Stăpînul Inelelor" (locul 10), Sprite Remix (locul 9) sau Lexus GX 470 (locul 7), de asemenea lansate în 2003.
Motivul pentru care Levitra a înregistrat acest succes este pus de către specialiştii de la Advertising Age pe seama puternicului impact pe care l-a avut campania sa publicitară. Cu un buget estimat la 100 de milioane de dolari, aceasta s-a bazat pe "spoturi fulger" - care susţineau principalele beneficii ale Levitra: efectul mai rapid şi mai sigur decît al altor medicamente care tratează disfuncţia erectilă existente pe piaţă. De asemenea, parteneriatul înche-iat pe durata a trei ani cu Liga Naţională de Fotbal American (NFL), a cărui valoare este estimată de către surse din industrie la 6 milioane de dolari anual este văzut, la rîndul său, ca o platformă excelentă de promovare.
Levitra - noul medicament care îmbunătăţeşte funcţia se-xuală masculină este conceput de Bayer AG şi distribuit şi promovat în colaborare cu GlaxoSmithKline. Cele două companii au semnat un acord internaţional de co-promovare şi co-dezvoltare pentru Levitra în 2001. Pînă în prezent, Levitra a primit autorizaţii de comercializare în peste 50 de ţări, între care şi RomÄnia, unde va fi promovata exclusiv de GSK.
Levitra a fost aprobată de Food and Drug Administration (Administraţia Americană pentru Alimentaţie şi Medicamente) la 19 august 2003, oferind astfel pacienţilor din America pentru prima oară o alternativă în tratamentul disfuncţiei erectile. Comisia Europeană a aprobat comercializarea Levitra pe 6 martie 2003, pe baza datelor privind calitatea, siguranţa şi eficienţa tratamentului.