UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu, a înregistrat rezultate în creştere în trimestrul al doilea din 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, conform comunicatului remis Redacţiei.
Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum şi îmbunătăţirea ofertei de servicii pentru clienţi au contribuit la creşterea anuală a bazei de abonamente (RGU) şi a veniturilo.
"Evoluţia noastră de la an la an este determinată în principal de creşterea segmentelor cheie, atât în zona rezidenţială cât şi B2B, datorită lansării de produse inovatoare, îmbunătăţirii experienţei clienţilor şi, bineînteles, eforturilor întregii echipe UPC România. Una dintre priorităţile noastre este să oferim cea mai bună conectivitate pentru a răspunde astfel aşteptărilor clienţilor: 63% dintre clienţii de internet se bucură deja de Wi-Fi rapid cu modemul Connect Box, unul dintre cele mai de succes produse ale noastre. Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a investi şi a aduce în casele clienţilor servicii avansate prin intermediul ofertelor HAPPY HOME: viteze superioare de internet, experienţe Wi-Fi premium şi divertisment nelimitat pe orice ecran", a declarat Mihnea Rădulescu, CEO UPC România
Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 36.100 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 6,5%. La 30 iunie 2018, UPC oferă servicii de internet către 589.800 de clienţi.
Potrivit comunicatuluui, televiziunea digitală a adus companiei 30.900 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 5% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 685.800 de clienţi.
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de aproape 11%, în al doilea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 557.300 de clienţi pentru serviciile de telefonie (54.100 clienţi noi).
Eforturile companiei continuă în zona de investiţii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârşitul lui iunie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.097.600 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de peste 5%, se mai arată în comunicat.