Producătorul de aparatură electrocasnică "Indesit Company" oferă consumatorilor români, la scurt timp de la lansarea ei europeană, noua gamă de maşini de spălat Ariston. Denumită Aqualtis, noul produs va fi piesa de rezistenţă pe segmentul maşinilor de spălat, datorită combinării - într-un singur produs - a celor mai avansate tehnologii precum şi a unui design avangardist.
Domnul Eugen Păturan, director al reprezentanţei din România a "Indesit Company" ne-a declarat că prin lansarea acestei noi game, compania îşi întăreşte poziţia de lider în domeniul inovaţiei, societatea aflîndu-se, la ora actuală, pe locul doi-trei în piaţă, la egalitate cu "Electrolux" - principalului său competitor.
Pentru a crea noua maşină de spălat, "Ariston" a concentrat într-un singur produs toate rezultatele ultimilor zece ani de cercetare şi dezvoltare. Astfel, Aqualtis deşi este de mărime standard, oferă performanţa unui model de capacitate mare. De exemplu, pentru modelul de 7,5 kg capacitatea de încărcare este cu 50% mai mare, maşina fiind prevăzută cu un program inovator, ideal pentru articolele voluminoase, cum ar fi pilotele umplute cu fulgi sau puf. De asemenea, noul produs are un stil elegant, un design de ultimă generaţie, multe din funcţii fiind exclusive. Panoul de comandă se află pe uşă, iar interfaţa grafică poate fi aleasă de consumatori în funcţie de preferinţele lor tehnologice.
Aqualis a impus noi standarde de ergonomie şi silenţiozitate, afirmă oficialii "Indesit Company". Astfel, tamburul înclinat cu 8 grade oferă o vedere mai bună în interiorul maşinii, iar silenţiozitatea este garantată de noul motor trifazic şi panourile fonoabsorbante. Unul din modele este prevăzut cu un sertar integrat aflat în partea de jos a maşinii. Sertarul este acţionat printr-un sistem telescopic şi poate fi utilizat pentru depozitarea detergenţilor dar şi a rufelor. Aqualis respectă de asemenea şi mediul înconjurător. Deşi este o maşină de spălat clasa "A+", datorită noului său sistem ECO, un LED va indica momentul în care opţiunile de spălare personalizate pot oferi economii de energie de cel puţin 10%.
"Indesit Company", noul nume al "Merloni Elletrodomestici" (de la 1 ianuarie 2005), este listată la Bursa din Milano din 1987. În Europa deţine o cotă de piaţă de 15% în segmentul aparatelor electrocasnice mari. Deţine 19 unităţi de producţie şi 18.000 de angajaţi. Producţia anuală este de 14 milioane de aparate, atît sub mărcile sale europene Ariston şi Indesit, cît şi sub mărcile regionale Hotpoint (Marea Britanie) şi Scholtès (Franţa). Vînzările anuale se ridică la peste 3 miliarde de euro.