Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, apreciază că pretenţiile clienţilor finali sunt tot mai mari în ultima perioadă şi astfel tot mai multe centre de contact se orientează către implementarea de soluţii software inovative, care să vină în întâmpinarea cerinţelor acestora, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Printre cel mai des întâlnite pretenţii se numără timpul redus de aşteptare, direcţionarea automată către un agent specializat sau accesul la servicii de suport prin E-mail sau direct de pe telefonul mobil.
"Nevoile clienţilor au evoluat continuu în ultima perioadă, iar centrele de contact resimt nevoia implementării unor soluţii software specializate, care să vină în întâmpinarea cerinţelor acestora. Caută funcţionalităţi specifice, care să asigure creşterea calităţii serviciilor furnizate, dar şi mijloace prin care să livreze servicii de asistenţă prin canale noi, precum E-mail, social media sau terminale mobile", a declarat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est.