Conducerea companiei de asigurări "Interamerican" Ro-mânia a decis să construiască o nouă imagine a companiei, din cauză că imaginea promovată pînă în prezent era fragmentată şi nu reprezenta un concept unitar. Timo van Voorden, CEO şi preşedinte al "Interamerican" România, a declarat, într-o conferinţă de presă desfăşurată la sfîrşitul săptămînii trecute, că noua imagine corporate a companiei nu va mai comunica lucruri diferite, ci "va fi un concept puternic, vizibil şi uşor de recunoscut". Conform domniei sale, toate materialele de comunicare ale companiei vor avea aceeaşi identitate vizuală, bazîndu-se pe două valori principale ale companiei: inovaţia şi transparenţa.
Spotul TV pentru produsul de asigurări auto "CASCO Light" lansat de curînd a fost creat pe baza conceptului preluat de la compania--ma-mă "Eureko" Olanda şi adaptat la societatea românească cu ajutorul agenţiei de publicitate "Tempo Advertising".
Doamna Andreea Hreapcă, marketing manager "Interamerican" România, a precizat că acest concept a fost uşor de adaptat, deoarece contextul de discuţie - reprezentat în spotul TV - este unul în care ne regăsim cu toţii.
În perioada următoare, conducerea "Interamerican" îşi propune să dezvolte imaginea de companie inovatoare pe piaţa autohtonă.
Preşedintele "Interamerican"- România a mai spus că, în curînd, vor fi lansate şi noile reclame pentru asigurările private de sănătate "Medisystem" şi pentru pensiile private, acestea fiind încă în lucru.