Producţia publicitară este una dintre industriile zguduite puternic de criza economică, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
În ultimii ani, multe firme din domeniu au dispărut, unele s-au menţinut pe linia de plutire, cu mari compromisuri, şi foarte puţine şi-au dezvoltat afacerea. Una dintre companiile care au identificat oportunităţile deschise de criză a fost Printactiv, un nume vechi din producţia publicitară, care, după 14 ani de existenţă, a decis să investească într-un proces de rebranding, care să o repoziţioneze pe piaţă şi să impulsioneze afacerea. Primul pas a fost schimbarea numelui în GoodSign.
"Nevoia de investiţie în imagine a apărut odată cu criza. În 2009 am început să înţelegem că ne cunosc la adevărata valoare doar clienţii care au interacţionat cu noi, iar lucrările vin, în mare parte, de la clienţii consacraţi sau din recomandările acestora. Ne-am dat seama că politica noastră de comunicare şi marketing este deficitară şi că este timpul să ne facem cunoscuţi întregii pieţe de signmaking." explică domnul Cristian Arama, general manager al GoodSign.