INVESTIŢIE DE 120.000 DE EURO Brandul italian de genţi "Carpisa", adus în sistem de franciză în "AFI Palace Cotroceni"

Mihaela Dalar Stanca
Ziarul BURSA #Companii / 23 octombrie 2012

Brandul italian de genţi "Carpisa", adus în sistem de franciză în "AFI Palace Cotroceni"

Brandul italian de genţi "Carpisa" a fost adus în premieră în ţara noastră, în această lună, de către doi acţionari, un român şi un polonez, investiţia în primul magazin necesitând un buget de circa 120.000 de euro, ne-a declarat Anatolie Tighinean, administratorul companiei din ţara noastră.

"Este un produs perfect pentru România, din punct de vedere al designului dar şi din perspectiva preţurilor atractive. Moda italiană este mai apropiată de Româ­nia şi am sesizat şi oportunitatea dezvoltării acestui brand în România, neexistând până acum. Investiţia în magazinul de la parterul centrului comercial AFI Palace Cotroceni a însumat 120.000 de euro - 70.000 de euro fiind alocaţi amenajării şi mobilării spaţiului de 72 de metri pătraţi, iar 50.000 de euro au fost investiţi în marfa prezentată în magazin".

"Vorbim de produse cu un preţ de până la 100 de euro, media preţurilor produselor ajungând la 30-40 de euro/ articol, echivalentul a circa 150 de lei", a punctat administratorul francizei din ţara noastră.

Domnia sa ne-a mai spus că investiţia realizată de acţionari a fost finanţată din fonduri proprii. "Acţionarul polonez are experienţă în această nişă, dezvoltând anterior franciza Carpisa în Polonia şi Estonia", a afirmat Tighinean. Pe lângă aceste afaceri, acţionarul polonez ar mai avea afaceri în proprietate. Partenerul său este o persoană fizică din Cluj, aflat la primul business.

Planuri de extindere - două-trei magazine anual

Ritmul de extindere impus de compania-mamă francizaţilor este de două sau trei magazine anual, în oraşele mari din ţară, cu peste 100.000 de locuitori. Acţionarii au deja în plan des­chiderea unei noi locaţii, în Constanţa, tot într-un centru comercial, până la sfârşitul acestui an. La nivel european, ritmul de extindere al magazinelor "Carpisa" este de 100 de magazine, în fiecare an.

Magazinul din centrul comercial "AFI Cotroceni" dispune de un număr de şase angajaţi.

"Carpisa" a construit o reţea de franciză, cu 500 de magazine în Italia şi cam treizeci şi cinci în străinătate: Elveţia, Malta, Marea Britanie, Serbia, Germania, Cipru, Grecia, Muntenegru, Polonia, Bosnia, Spania. 

Compania are peste 100 de angajaţi la sediul central de lângă Napoli, Italia şi produce aproximativ 100 de produse pe sezon. Potrivit unui site de specialitate, taxa de franciză plătită de francizaţi s-ar ridica la circa 7.500 de euro.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb