KFC lansează o nouă versiune a platformei sale de comenzi online, care pune la dispoziţia clienţilor întregul meniu KFC, aşa cum este regăsit în restaurantele sale. Acesta este disponibil atât pentru comenzi cu ridicare, cât şi pentru livrare, cu aceleaşi preţuri ca în restaurante, în toate oraşele în care brandul este prezent, extinzând astfel serviciul de livrare la nivel naţional, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Odată cu noua soluţie de e-commerce, redefinim complet modul în care interacţionăm cu clienţii noştri. Prin tehnologie avansată, am creat o platformă care anticipează şi se adaptează la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor. Astfel, le oferim acestora nu doar un proces de comandă simplu şi rapid, ci o experienţă digitală completă şi personalizată. Această investiţie reprezintă un pas important în evoluţia digitală a KFC şi ne poziţionează, încă o dată, în avangarda industriei locale de food service", declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
Aplicaţia mobilă oferă acces rapid la întregul meniu KFC, incluzând şi categoria de cupoane KFC, care aduce periodic cele mai bune oferte din restaurante, dar şi cupoane în format digital, disponibile exclusiv în aplicaţia mobilă, în secţiunea de "Oferte #pebune". Pentru a asigura clienţilor un flux de comandă online simplu, rapid şi fluid şi, implicit, o experienţă unitară între canalele offline şi online, au fost realizate o serie de optimizări. Printre acestea se numără cea a procesului de comandă online cu ridicare, prin localizarea rapidă a celui mai apropiat restaurant, extinderea infrastructurii de comandă cu livrare la nivel naţional, integrarea cu metode de plată online şi îmbunătăţiri semnificative din punct de vedere UI/UX.
Implementarea noii platforme a fost realizată în parteneriat cu Zitec, folosind VTEX, platforma de comerţ modulară şi completă, în care au încredere 2.600 de mărci şi retaileri de talie globală. Aceasta este capabilă să susţină eficientizarea, extinderea şi optimizarea proceselor de comandă online, răspunzând nevoilor de business ale KFC şi infrastructurii preexistente.
Echipa Zitec a propus o soluţie end-to-end personalizată, ce a inclus dezvoltarea noii platforme VTEX web şi a aplicaţiilor mobile iOS şi Android şi integrarea cu toate sistemele operaţionale interne, creând o infrastructură digitală care le oferă consumatorilor o experienţă intuitivă şi completă.
"La KFC am colaborat cu o echipă dedicată înţelegerii nevoilor clienţilor săi, astfel că, încă din etapa de analiză şi consultanţă, am pornit cu obiectivul clar de a crea un ecosistem digital care să se îmbine armonios cu experienţa din restaurant. Cu ajutorul tehnologiei, am oferit KFC soluţiile necesare pentru a le asigura clienţilor o experienţă unitară, atât online, cât şi offline. Mai mult decât atât, noua platformă oferă un nivel ridicat de flexibilitate în ceea ce priveşte iniţiativele de customer loyalty", declară Alex Dobre, Retail & Distribution Director, Zitec.
Aplicaţia mobilă include măsuri avansate de securitate cibernetică: utilizatorii beneficiază de autentificare rapidă prin cod unic trimis pe email (OTP), dar şi prin reţele sociale, iar plăţile online sunt securizate prin 3D Secure, garantând siguranţa şi integritatea datelor personale şi financiare.
"VTEX a lansat cu succes prezenţa e-commerce a KFC în România, oferind o integrare perfectă a experienţelor pe mobil şi web. Prin valorificarea platformei sale flexibile şi scalabile, VTEX a permis o implementare rapidă şi capabilităţi omnichannel, asigurând o călătorie a clienţilor unitară şi consecventă pe toate canalele. Această strategie îmbunătăţeşte experienţa utilizatorilor şi poziţionează KFC pentru o creştere scalabilă cu platforma modulară şi completă de comerţ VTEX, destinată business-urilor inovatoare", spune Prakash Gurumoorthy, General Manager EMEA & APAC la VTEX.
Odată cu lansarea KFC APP 2.0, compania anticipează o creştere semnificativă a ratei de utilizare a aplicaţiei şi retenţiei în rândul clienţilor KFC, precum şi o creştere semnificativă a vânzărilor prin canalul propriu de e-commerce.