La Fântâna România anunţă un avans de 30% a segmentului rezidenţial comparativ cu 2009. Creşterea este raportată atât ca număr de mini watercoolere instalate, respectiv clienţi noi care au apelat la acest serviciu, cât şi din punct de vedere al consumului de apă îmbuteliată la cutie de 10 litri, care a atins 3 milioane de litri, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Şi în acest an continuăm focusul pe segmentul rezidenţial, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecărui tip de consumator. De asemenea, o parte relevantă a strategiei noastre este continuarea integrării Purificatorului Waterpia în oferta companiei noastre, din dorinţa de a oferi o soluţie completă de hidratare, adaptată oricărei nevoi. Pentru 2011 estimăm o creştere volumică de până la 5% şi o uşoară majorare a portofoliului de clienţi, atât din rândul companiilor, cât şi a consumatorilor casnici", a declarat Mihai Matyas, Director General La Fântâna România.