Lego Group deschide oficial reprezentanţa din România

Mădălina Papamanci
Ziarul BURSA #Companii / 18 septembrie 2012

Lego Group deschide oficial reprezentanţa din România

Compania şi-a dublat cota de piaţă în perioada iulie 2011 - iulie 2012

Compania daneză de materiale de joacă Lego Group a inaugurat, ieri, reprezentanţa din România, care se va ocupa de vânzările directe pe piaţa româneas­că, pe fondul unei dublări a cotei de piaţă la nivel local, în perioada iulie 2011 - iulie 2012. Extinderea grupului danez pe piaţa din ţara noastră face parte din strategia companiei pentru dezvoltarea în Europa de Est, aceasta fiind prezentă în peste 130 ţări. Mads Christian Molgaard Thuesen, country manager Lego Româ­nia, a declarat: "Decizia grupului Lego de a-şi îmbunătăţi activitatea în România a dus la inaugurarea filialei directe de vânzări. Acum cooperăm direct cu partenerii noştri din România". Filiala din România a fost înfiinţată la sfârşitul anului 2011, dar şi-a început oficial activitatea la 1 ianuarie 2012, România fiind un motor de creştere în regiune, piaţa locală de jucării aflându-se în curs de maturizare.

Cotă de piaţă de 13%

Cota de piaţă din România a Lego Group depăşeşte, la ora actuală, 13% din totalul pieţei de jucării, au declarat ieri reprezentanţii companiei.

John Ungermand, senior director Lego Group Emerging Europe, a declarat: "În ceea ce priveşte bugetul de marketing pentru primul an de Lego în România, în mod normal nu facem publice asemenea detalii, dar vă pot da un indiciu. Dimensiunea pieţei de jucării din România este în jur de 190-200 milioane de euro. Având în vedere rapoartele din România, nu se acoperă toată piaţa de jucării, iar cota Lego era de 13%, mai precis 13,4%".

Domnia sa estimează, pentru următorii doi ani, o creştere a afacerii Lego în România de circa 30% anual, scopul companiei fiind să devină lider pe piaţa de profil locală.

John Ungermand a adăugat: "Motivul pentru care am venit în România este că vorbim despre o piaţă mare, pe care orice companie ar trebui să o acceseze. Cam din 1990, marca a fost prezentă în România şi este deja cunoscută, apreciată şi acceptată de către copii. Suntem convinşi că piaţa se va dezvolta foarte mult. În ceea ce priveşte obiectivul nostru, acesta este ca marca Lego să devină cea mai importantă din România. Deşi suntem cu birourile în Bucureşti, vom acţiona în toată regiunea şi vom considera că România este piaţa noastră. Vom investi foarte mult în piaţă, în media, Internet, relaţii cu publicul".

Jorgen Vig Knudstorp, director general executiv Lego Group, a declarat că la nivel global cifra de afaceri a companiei se apropie de trei miliarde de euro, cu o creştere de 25% în ultimii cinci ani: "Cifra de afaceri a companiei se apropie de trei miliarde de euro, cu o creştere de 25% în ultimii cinci ani. De asemenea, menţionăm o creştere a companiei în ultimii ani şi în Româ­nia. Din studiile globale reiese că marca Lego este una dintre cele mai respectate din lume, locul 1 în Europa şi locul 2 în cele două Americi".

Odată cu lansarea oficială pe piaţa din România, LEGO Group susţine programul educaţional "Oraşul meu" prin donarea a 5,6 tone de elemente de construcţie în valoare de 250.000 euro de care vor beneficia copii din aproximativ 150 de şcoli din mediul urban şi rural. Elevii vor simula construirea şi dezvoltarea unui oraş, luând în calcul impactul deciziilor lor asupra locuitorilor, antreprenorilor şi mediului. "Credem că procesul de învăţare este mai eficient pentru copii atunci când aceştia sunt implicaţi activ în construcţia unui lucru care are o semnificaţie personală pentru ei. Acesta este principiul ce stă la baza filozofiei sistemului de învăţare LEGO", declară Jorgen Vig Knudstorp, CEO LEGO Group.

Compania Lego este numărul patru în lume şi a raportat pentru 2011 un profit net de 748 milioane de dolari, în creştere cu 12% faţă de anul precedent. Istoria pieselor Lego este legată de inventatorul său, Ole Kirk Kristiansen, un tâmplar din Billund, din centrul regiunii Jutlandia, care a trecut la lumea jucăriilor inspirat de versiunile în miniatură a mobilei pe care a început să le creeze la sfârşitul anului 1920 pentru a reduce costurile. Kristiansen a fondat Lego în anul 1932, numele provenind de la îmbinarea primelor două litere din cuvintele daneze "leg godt" ("joacă bine"), fără să ştie că în limba latină "lego" înseamnă "eu îmbin".

Lego are cinci unităţi de producţie pe plan mondial, două în Danemarca şi câte una în Mexic, Cehia şi Ungaria.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb