Pe 17 iunie 2005 s-a terminat prima rundă de jurizare la EACA Euro Effies. Euro Effie este cel mai prestigios festival european de eficienţă, festival care promovează şi recunoaşte excelenţa în comunicarea comercială a acelor campanii care au funcţionat în cel puţin două ţări europene. Leo Burnett România este singura agenţie din ţara noastră finalistă la Euro Effies 2005. Nominalizarea a fost obţinută pentru campania Elevator realizată pentru brandul Wash & Go, clientul Procter & Gamble, prima campanie de comunicare comercială din România finalistă la acest festival. Este o campanie premiată la Effie Rusia, finalistă la Efffie România şi care şi-a dovedit eficienţa în şapte ţări din Balcani. Runda a două începe pe 29 iulie iar cîştigăăorii vor fi anunţaţi pe 29 septembrie. Leo Burnett România este deţinătoarea titlului de Agenţie a Anului în ultimii trei ani şi prima agenţie românească finalistă la Cannes.
"Leo Burnett" este singura agenţie din ţara noastră finalistă la "Euro Effies 2005"
C.I.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 27 iunie 2005