Site-ul Ad"Or a fost regandit. Rezultatul actual - www.ador.ro - este un mix de succes intre social network/retea sociala si site de prezentare. Site-ul este atat un mijloc eficient de promovare a ceea ce se intampla real-time, prin oferirea de informatii actualizate si detaliate despre program, locatie si modul de inscriere cat si o platforma publica de comunicare despre Ad"Or, unde orice vizitator poate sa-si exprime prin blog punctul de vedere in legatura cu tot ceea ce presupune festivalul, Gala si lucrarile inscrise in festival.
"Incepand cu anul acesta, comitetul de organizare are un rol pur consultativ si nu se mai implica in pre-screening-ul lucrarilor inscrise. Blogul vine ca o completare a transparentei pe care RAAA si BMG o doresc pentru Ad"Or. Am invitat creativii din agentii sa posteze opinii si comentarii legate de festival si industrie. Speram sa construim un veritabil forum al publicitatii din Romania", a declarat Virgiliu Rogojan, Events Director in cadrul Business Media Group si organizator Ad"Or.
Pe site pot fi dezbatute metodologia de inscriere la concurs, experienta membrilor juriului si experientele de la editiile din anii trecuti Ad"Or, stiri curente din timpul pregatirii festivalului, lucrarile inscrise, pareri de dupa Gala Ad"Or - cine a meritat sa castige, cine nu, cat de impartial (sau nu) a fost juriul.
Blogul si site-ul Ad"Or au fost realizate in parteneriat cu firma Kondiment.
"Pe www.ador.ro, prin folosirea eKommunity - parte a platformei eKontent - orice vizitator poate sa-si exprime punctul de vedere in legatura cu tot ceea ce presupune festivalul. Blogul va da sansa specialistilor si pasionatilor in publicitate sa isi exprime si opiniile asupra lucrarilor inscrise in concurs." declara Lucian Despoiu, General Manager Kondiment."Site-ul are un design prietenos. Fara a face compromis in ce priveste design-ul, s-a lucrat atent la organizarea informatiei si la usabilitate, fapt care permite acum o navigare mai mult decat facila si un acces rapid la informatia de care utilizatorul este interesat, fie el blogger sau simplu comentator, membru al juriului sau candidat la premii." adauga Despoiu.
Dupa data de 4 mai, organizatorii vor publica online toate inscrierile in festival si asteapta comentarii din partea publicului interesat. Blog-ul este nu doar o moda de new media, in acest caz avand drept scop deschiderea festivalului catre public, testarea "la cald" a pulsului si feed back-ului pietei. Blog-ul Ad"Or nu va avea nimic in comun cu procesul de jurizare, pentru care va conta doar calitatea creatiei inscrise in concurs si prospetimea ideii.
*•
Ad"Or este un eveniment RAAA organizat in sistem de franciza de Business Media Group. Cea de-a saptea editie a festivalului va avea loc intre 16 si 19 mai 2007, la World Trade Center si World Trade Plaza Bucuresti. DL-ul de inscriere a lucrarilor in concurs este 4 mai 2007. Gala va avea loc in data de 19 mai la World Trade Plaza. Intre 16 si 18 mai la World Trade Center va avea loc un program de seminarii si workshopuri iar la World Trade Plaza vor fi expuse publicului larg lucrarile inscrise in festival.
*•
Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania - licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff - licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia - singura revistă de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pentru mai multe detalii, contactati Adina Milea, Marketing Executive Business Media Group si Elena Serban, Senior Events Coordinator Business Media Group, Tel. 021.2060680, e-mail: adina.milea@bmg.ro, elena.neacsu@bmg.ro