Lideri din industria ecommerce vin să prezinte cele mai noi tendinţe din ecommerce şi digitalizare, idei inovatoare, dezbateri captivante, studii exclusive şi prezentări hands-on, în cadrul European Digital Commerce, potrivit unui comunicat primit la redacţie.
Evenimentul este organizat de VTEX şi Amazon Web Services, pe 18 noiembrie, la Nord Events.
Responsabil de 25% din rata de creştere a PIB-ului României, în ultimii zece ani, şi estimat să ajungă la o valoare de peste 11 miliarde de euro în 2024, ecommerce-ul oferă oportunităţi semnificative pentru antreprenori şi companii de toate dimensiunile.
Evenimentul toamnei din comerţ aduce la aceeaşi masă sute de participanţi şi zeci de speakeri, din India pâna în SUA si va fi cea mai ambiţioasă ediţie de până acum.
Speakerii care şi-au anunţat deja participarea vin de la companii cu notorietate în piaţă precum KFC, Stanley Black & Decker, Decathlon, Sport Time, Electrolux, Amazon Web Services, VTEX, ITGlobers, XPert Beauty, Innobyte sau Zitec, printre mulţi alţii.
Pe scena EDC va urca marele actor şi regizor Horaţiu Mălăele, pentru un fireside chat unic, de excepţie, se arată în comunicat.
"Transformarea digitală în retail nu mai este de mult doar un trend, însă este important să vorbim în continuare despre ea, pentru că rămâne unul dintre principalele motoare de creştere a afacerii. EDC oferă cadrul perfect pentru a descoperi împreună direcţia în care merge comerţul digital", a declarat Alex Dobre,
Retail & distribution Director Zitec.
"Spre deosebire de alte pieţe, în România, magazinele online nu primesc suficient de multe investiţii. Site-ul este cel mai bun om de vânzări pe care îl poate avea o companie. Cu toate acestea, site-ul nu primeşte suficientă atenţie şi nu este optimizat constant. Sunt necesare investiţii suplimentare în optimizarea ratei de conversie, pentru că vedem poate prea multe situaţii în care echipele muncesc pentru a aduce trafic pe site, dar experienţa din platformă lasă de dorit. Alături de colegi din domeniu vom discuta în cadrul EDC despre cum putem îmbunătăţi experienţa consumatorilor şi ce caută aceştia", a adăugat Doru Radu, CEO Iviteb.
"De cinci ani scriem viitorul comerţului digital alături de cei mai importanţi lideri din domeniu, care modelează industria. În ediţia din 2024, organizată alături de Amazon Wev Services, aducem şi mai mulţi speakeri în faţa participanţilor, iar panelurile bine structurate, alături de prezentările orientate spre a aduce valoare vor fi cu siguranţă extrem de benefice pentru întreaga industrie", a subliniat Kiril Dinov, Growth Leader Central and Eastern Europe VTEX.
European Digital Commerce este evenimentul de referinţă pentru oricine doreşte să fie în avangarda tendinţelor şi strategiilor din comerţul digital. Participanţii vor descoperi strategii şi tehnologii inovatoare care pot accelera afacerea în mediul digital şi vor avea parte de poveştile vizionare ale unor keynote speakers cu realizări remarcabile.
Potrivit comunicatului, accesul la eveniment este gratuit pentru retailerii din FMCG şi se face în limita locurilor disponibile. Participanţii înregistraţi online vor beneficia de acces la arhiva completă a evenimentului şi la resursele oferite de comunitatea de comerţ digital european până la 6 mai 2025.